  • 61. Data: 2012-04-29 13:02:23
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2012-04-29 12:48, Waldek Godel pisze:
    > Nie ma. 4S ma wręcz wzorcową instalację antenową. Ukradzioną Samsungowi.
    > Bo jak Kali ukraść krowę to dobrze.

    Ciekawe. Rozumiem że 4S jest ok ale Pszemol proponuje zakup tańszego
    "zwykłego" iPhone "4" i on jak rozumiem nie jest niezawodny w zakresie
    połączenia gsm - co warto aby twórca wątku wziął pod uwagę przy wyborze
    niezawodnego Smartphone.
    Inna sprawa że zaraz się okaże że nie ma całkowicie niezawodnych
    Smartphonów.

  • 62. Data: 2012-04-29 13:12:10
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 13:02:23 +0200, Netx napisał(a):

> [...]
    > "zwykłego" iPhone "4" i on jak rozumiem nie jest niezawodny w zakresie
    > połączenia gsm - co warto aby twórca wątku wziął pod uwagę przy wyborze

    "it's not a bug, it's a feature"
    Czego oczekujesz od azbestowego betona?
    Nie tak dawno piał też peany na cześć swojej ukochanej AT&T która mu daje
    jego ukochane ajfony za drobne. Słyszałeś kiedyś peany na cześć ukochanej
    TPSA? Bo AT&T to amerykańska tepsa, wyszukanie "at&t evil" daje około 10
    milionów wyników, łącznie z całkiem powaznymi tekstami w poważnych
    serwisach.
    Przypominam, że AT&T było pierwszym telekomem, który stał się takim złem,
    że trzeba go było urzędowo podzielić na mniejsze firmy. A Pszemol go kocha,
    bo mu daje ajfona.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 63. Data: 2012-04-29 13:49:21
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-29 13:12, Waldek Godel pisze:

> [...]

    Ogólnie wątek znowu przerodził się w flame aple lover vs. alpe haters :)
    Nie mniej wyciągnąłem pewne wnioski w co celować :)

    Na tą chwilę czekam aż wejdzie SGSIII i zobaczymy co się stanie z cenami
    SGSII lub Nexsusa, ogólnie bardzo ciekawie wygląda Defy (tylko ten
    jednordzeniowy 800MHz procek mnie niepokoi). Dziękuję Pszemolowi i
    innym, którzy podzielili się swoimi uwagami dotyczącymi iPhonów i
    telefonów z Windows, jednak nie chce skreślać jeszcze Androida. Jedno
    złamanie otwarte w nodze nie zniechęci mnie do chodzenia :) Nie wierzę,
    że wszystkie androidowce są niegodne zaufania i nieprzemyślane :)

  • 64. Data: 2012-04-29 13:50:48
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-29 13:49, PlaMa pisze:

    > Jedno
    > złamanie otwarte w nodze nie zniechęci mnie do chodzenia :) Nie wierzę,
    > że wszystkie androidowce są niegodne zaufania i nieprzemyślane :)

    Ps.: może ktoś za miesiąc będzie zainteresowany kupnem Spici? Super
    telefon - polecam! ;)

  • 65. Data: 2012-04-29 14:13:06
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 13:49:21 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Ogólnie wątek znowu przerodził się w flame aple lover vs. alpe haters :)
    > Nie mniej wyciągnąłem pewne wnioski w co celować :)

    Co prawda nie wiem co tam beton pisał, bo widzę tylko tyle, co mi inni go z
    KF wyciągnęli, ale sądzę, że raczej flame troll vs. zdrowy rozsądek

    Co do Androida - po pierwsze godne przemyślenia jest, czy jesteś
    ekshibicjonistą. Bo albo będziesz używał jego okrojonej wersji, bez
    marketu/play, map, lokalizacji, gmaila, synchronizacji kalendarza i
    kontaktów i paru jeszcze innych rzeczy, albo musisz dać google zgodę na
    swobodne przeglądanie i obracanie twoimi prywatnymi danymi. To jest
    pierwszy zasadniczy wybór.

    Wybierając Windows Phone masz mniej więcej to samo, tyle, że zgodę dajesz
    Microsoftowi. I będzie jeszcze gorzej - w Windows 8 consumer preview bez
    zalogowania się na koncie live nawet nie sprawdzisz jaki jest dzień
    tygodnia, albo który dzień miesiąca wypada w niedzielę - bo systemowy
    kalendarz żąda logowania do live PRZED otwarciem.

    W dodatku wszystkie współczesne smartfony mają cholernie słabe akumulatory,
    jeżeli żyjesz aktywnie (w tym zawodowo), co znaczy - dzwonisz w ciągu dnia
    wiele razy, ściągasz pocztę, sprawdzasz to i owo itp - bateria z trudem
    dociągnie do wieczora. A to znaczy, że w przypadku losowych zdarzeń - czyli
    takich których nie przewidziałeś, choćby awaria samochodu, kiedy to
    zazwyczaj używanie telefonu się potęguje (trzeba zadzwonić do szefa albo
    żony, że się spóźnisz, do mechanika albo pomocy drogowej itp, itd..) może
    się nagle okazać, że jesteś bez możliwości komunikacji, bo bateria po
    trzecim połączeniu już tego nie wytrzymała, a ty masz jeszcze pięć do
    zrobienia. I albo będziesz mieć wszędzie ładowarki (biuro, samochód..) albo
    będziesz nosić zapasowy telefon albo..
    Ostatni mój własny przypadek - telefon zdjęty z ładowarki o 9 rano. Trochę
    połączeń, trochę muzyki, jakaś godzina udostępnienia netu tabletowi i o
    godzinie 14 miałem z baterii 7%

    A to tylko czubek góry lodowej jeżeli chodzi o wady współczesnych
    telefonów. Bo możesz jeszcze oczekiwac od niego posiadania rozsądnej
    nawigacji do samochodu i paru innych funkcji.

  • 66. Data: 2012-04-29 14:29:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-29 13:49, PlaMa wrote:

> [...]
    > złamanie otwarte w nodze nie zniechęci mnie do chodzenia :) Nie wierzę,
    > że wszystkie androidowce są niegodne zaufania i nieprzemyślane :)

    Decydujac sie na SGS2 lub Defy wybierasz zupelnie rozne urzadzenia
    dedykowane do roznych zastosowan.
    Zastanow sie czy potrzebujesz wodoszczelnosci, bo razem z nia otrzymasz
    telefon ponizej wspolczesnej przecietnej:
    1. Slaby aparat i to nie chodzi o MPx a szum, wystepujace w niektorych
    egzemplarzach przebarwienia.
    2. Slaby wyswietlacz; rozdz na 3.7 jest ok, natomiast lcd wypada
    niedobrze pod katem polaryzacji, w zaden sposob nieporownywalny do SGS2
    3. wifi na stockowym romie jest dla mnie nieuzywalny, bardzo czesto
    zrywa polaczenie moim tp-link. Zreszta wlasciciele innych routerow tez
    narzekaja na ta przypadlosc
    4. Predkosc; na CM jest calkiem dobrze, na stockowym tak sobie
    Podsumowujac, sugerowalbym zaraz po zakupie wrzucic CM, zeby wszystko
    dzialalo jak nalezy.

    SGS2 to zupelnie inna bajka: predkosc, jakosc obrazu, jakosc foto na
    zupelnie innym poziomie. Wiekszy wyswietlacz oferuje tez komfortowe
    pisanie i przegladanie stron. Cos za cos.

  • 67. Data: 2012-04-29 14:44:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-29 14:13, Waldek Godel pisze:
    > bateria z trudem
    > dociągnie do wieczora.

    Tak. Przyznam się, że na smartfona przesiadłem się miesiąc temu, i -
    nawet gdybym chciał - to kupowanie na główny numer taryfy "no limit"
    jest zupełnie pozbawione sensu, ponieważ chcąc dużo dzwonić, musiałbym w
    środku dnia łączyć się z ładowarką.

    Dlatego do *intensywnego* służbowego dzwonienia (co mi się nieraz zdarza
    w ilości 60-90 minut dziennie) noszę drugi telefon (tradycyjny).

    IMHO zwiększenie żywotności baterii to największe wyzwanie do
    rozwiązania w przyszłości, ważniejsze od zwiększania
    wydajności/pamięci/rozdzielności/ilości cali itp. itd.

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2012-04-29 14:50:14
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 14:44:30 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > IMHO zwiększenie żywotności baterii to największe wyzwanie do
    > rozwiązania w przyszłości, ważniejsze od zwiększania
    > wydajności/pamięci/rozdzielności/ilości cali itp. itd.

    Wyzwanie? Jakie wyzwanie....
    Miliony Pszemoli życzą sobie cieńszych telefonów a nie lepszych baterii:
    http://www.tomsguide.com/us/HTC-Smartphone-Battery-L
    ife-Better-Battery-Longer-Battery,news-14898.html
    Życzyłeś sobie cieńszego telefonu? Bo ja sobie nie przypominam, abym takie
    coś wyrażał...

  • 69. Data: 2012-04-29 15:27:54
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 29.04.2012 13:49, PlaMa pisze:

    > Ogólnie wątek znowu przerodził się w flame aple lover vs. alpe haters :)
    > Nie mniej wyciągnąłem pewne wnioski w co celować :)
    >
    > Na tą chwilę czekam aż wejdzie SGSIII
    drogo
    > i zobaczymy co się stanie z cenami
    > SGSII lub Nexsusa,
    też drogo, i stan idealny najczęsciej oznacza jeszcze działa

    > ogólnie bardzo ciekawie wygląda Defy (tylko ten
    > jednordzeniowy 800MHz procek mnie niepokoi).
    Defy PLUS ma 1Ghz i 1700mAh. 859zł nowa z fakturą. Jak Ci nie odpowiada,
    to w klasie do 1000zł raczej będziesz miał ciężko coś znaleźć.
    ToMasz

  • 70. Data: 2012-04-29 15:31:33
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-29 15:27, ToMasz wrote:

> [...]
    > Defy PLUS ma 1Ghz i 1700mAh. 859zł nowa z fakturą. Jak Ci nie odpowiada,
    > to w klasie do 1000zł raczej będziesz miał ciężko coś znaleźć.

    Ze dwa miesiace temu ciezko bylo o CM na Defy Plus a w wielu przypadkach
    (jak na przyklad koslawa obsluga niektory routerow) jest to must have.
    Poza tym CM standardowo robi overclock do 1GHz, dodatkowo swietnie
    usprawniajac dzialanie grafiki. Teraz juz nie pamietam cyferek, sa do
    odnalezienia w historii grupy. Bylem bardzo zdziwiony co mozna osiagnac
    nie zwiekszajac zuzycia pradu.