  • 71. Data: 2012-04-29 17:06:49
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnhmul$lpj$1@node2.news.atman.pl...

    > Eeee Pszemol, to dosc typowy argument fanow Appla ;P

    > No ale jak ma sie wg Ciebie glosnosc youtuba czy odtwarzacza mp3
    > odglosnosci dzwieku w sluchawce? Jak dla mnie sa to dwa zupelnie
    > rozne zagadnienia.

    Acha, przez słuchawki jest jeszcze jedna...
    Ale niezależnie czy słuchasz rozmowy z kolegą czy youtuba
    to ustawienie masz to samo. Zresztą jest to bez znaczenia bo
    iPhone ma specjalne guziki + i - do ściszania/zgłaśniania
    słuchawek bez budzenia ekranu telefonu.

    > Jesli wyciszam, to w okreslonym celu: nie chce wogole robic halasu, od
    > tego mam wibracje zeby mnie powiadomily. Nie pisze, ze sie nie da. Moze
    > sie da ale nigdy nie szukalem takiej opcji w systemie ani wsrod
    > dodatkowych aplikacji.
    >
    > Piszesz o przeroscie formay nad trescia... ale wlasnie ten "przerost"
    > umozliwia mi ustawienie alarmu z kalendarza w taki sposob, ze ciche
    > sluchanie poprzedniego wieczora mp3 nie spowoduje, iz nastepnego
    > ranka przegapie czegos waznego zapisanego w kalendarzu.

    Sorry, ale nie przekonuje mnie Twoje tłumaczenie...
    Mi bardziej pasuje fakt, że głośność jest dostosowana do potrzeb
    w danej chwili i nie muszę przewidywać w momencie ustawiania
    alarmu co będę potrzebował miesiąc na przód.

  • 72. Data: 2012-04-29 17:08:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Tłumaczono Tobie rok temu tę niedogodność i albo zapomniałeś, albo dalej
    > jesteś niereformowalnym idiotą.
    > Mój konkretny znajomy nie chce otrzymać pomniejszonego zdjęcia w MMSie,
    > tylko chce zdjęcie 4000 x 2200 o wadze 2mb i nie potrzebuje do tego
    > korzystać z internetu w telefonie, bo zwyczajowo jego telefon
    > niekoniecznie musi mieć taką fukncję. Niepotrzebną mu w ogóle, skoro ma
    > inne możliwości przesyłania plików. Darmowe. Zapisz to sobie, bo za rok
    > znów będziesz bredził nad wyższością e-maila nad BT do przesłania zdjęcia.

    To w tym szczególnym przypadku podłaczysz telefon do peceta przez USB
    i wyślesz mu wtedy fotkę jak tylko chcesz, z peceta.

  • 73. Data: 2012-04-29 17:10:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > To e-maila można przesłać bez dostępu do Internetu?

    Następny co zamarzł w erze przed 1995...

    A czemu bez Internetu?
    Będziesz mu dyskietkę wiózł tramwajem?

  • 74. Data: 2012-04-29 17:11:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Zacznijmy od tego że nie odpowiedziałeś na podstawowe pytania:
    >
    > Co mam zrobić wg. ciebie? Pchać w sieć gigabajty zdjęć (jedno RAW+JPG to
    > ok 20MB) i gigabajty filmów FH (gdzie 1,5min to ze 300MB) żeby nie dać
    > zarobić producentowi dysków? Dobrze się czujesz, czy pigułek zabrakło?
    > ATSD czemu ma służyć ten idiotyczny(?) wynalazek apple:
    > http://www.apple.com/pl/airportextreme/features/hard
    drivesharing.html?
    > Czyżby Timkuk chciał drążyć kieszenie fanbojów bezsensownym sprzętem?

    Mówimy tu o jakimś marginalnym lub profesjonalnym zastosowaniu smarfona?
    Czy o typowym zastosowaniu go przez przeciętnego zjadacza chleba?

  • 75. Data: 2012-04-29 17:13:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jnhrgd$568$1@inews.gazeta.pl...

    > I kogo to obchodzi?
    > Ja mam tyle samo w 2 abonamentach, do tego darmowe Aero2. Ale nie
    > mam na tyle bezczelności, aby uważać, że każdy tak ma i dlatego powinien
    > zrezygnować z bezkosztowego przesyłu danych, bo to takie "passe". Takie
    > próby ewangelizacji przez pryzmat własnego "ja mam" są zwykłą formą
    > buractwa.

    Właśnie że nie. Ja mam, Ty masz - logiczne jest przypuszczać że nie
    jesteśmy wcale wyjątkowi i nasi czytelnicy też mają. To nie buractwo
    tylko logiczne założenie że nie żyjemy w 1995 ani w 2005 i wszyscy
    mają dziś dostęp do taniego szybkiego internetu co ułatwia różne rzeczy.

    > I jak zwykle wykazałeś się chamstwem i buractwem, tak charakterystycznym
    > dla spasionych tambylców, którym do pustego łba nie przyjdzie, iż
    > dyskutując na grupie w hierarchii *.pl powinni chociaż z grubsza zapoznać
    > się z polskimi realiami społeczno-ekonomicznymi. W tych nielicznych
    > przerwach między trollowaniem przejrzyj wątki z tej grupy, może choć
    > trochę rozjaśni ci się w tej łepetynie.

    Sugerujesz, że iPhone jest drogi? Niedawno przekonywaliście że jest tani...

  • 76. Data: 2012-04-29 17:14:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zbyt trudny w obsłudze? ;)

    Żebyś wiedział...
    Odzwyczaiłem się już od stukania 3-4 razy w klawisz przy pisaniu SMSa :-)

  • 77. Data: 2012-04-29 17:21:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > 2 razy w tygodniu. Ale wiesz, tak się zastanawiam czy to w ogóle da się
    > prosto przeliczyć. Tydzień - 5 dni ostrej jazdy plus 2 dni spokoju.

    Dwa ładowania w tygodniu dzielą tydzień na TRZY kawałki
    gdzie telefon ma pracować na baterii. Tak samo jak dwie
    przesiadki znaczą że jechałeś trzema tramwajami... Trudne?
    A skoro tak, to czas na baterii jest równy czas tydzień/3.

    > Fakt.

    No więc po co ten płacz? :-)

    > W zasadzie mogę polecić. Gdyby nie przymus - został bym przy nim.
    > W sieci piszą że delikatny - takie robi wrażenie, ale tylko wrażenie, jest
    > solidny i pierońsko szybki.

    > Rzecz nie w tym co z dodatków w telefonie siedzi, tylko co startuje przy
    > uruchomieniu. Z drugiej strony zazwyczaj wyłączam telefon przez przypadek
    > (podczas trzymania w ręku zaczepiam o wyłącznik), więc bardziej boli brak
    > możliwości decyzji chyba.

    Przykre... Czyżby błąd projektu skoro można tak łatwo go wyłączyć?

    > Nie, niestety nie potrafię. Poza tym to nie jest bloatware, tylko
    > zwyczajne aplikacje zapewne komuś przydatne, komuś młodemu
    > jak sądzę.

    Można się uprzeć że wszystko z bloatware dla kogoś może być
    użyteczne... Ale dlatego nazywamy to bloatware bo TY tego
    nie potrzebujesz, nie instalowałeś a producent wsadził to tam
    tylko po to aby się pochwalić że nasz telefon sprzedajemy ze
    12 aplikacjami na pokładzie... A że z tego to 3 programy mailowe
    robiące praktycznie to samo to już nikt nie musi wiedzieć, nie...

    > Ale wiesz, przy budżecie IP4 to już nie będzie tani telefon, a skoro tak,
    > to z A też nie będzie kłopotu.

    Może powinien szukać czegoś z górnej półki właśnie ale używanego
    a nie nówki taniochy z którą są problemy. Zamiast nówkę poldka
    niech szuka 3 letniej toyoty lub merca :-)

  • 78. Data: 2012-04-29 17:22:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zobaczysz, gdy pojedziesz w dłuższą trasę i akurat jakimś dziwnym trafem
    > zapomnisz ładowarki i kiedy telefon zgaśnie w najmniej oczekiwanym
    > momencie. Jak mój znajomy, który spieszył się jadąc na spotkanie z
    > drugiego końca kraju i zapomniał ze sobą ładowarki. Nikt nie był w stanie
    > mu akumulatora tego iPhone'a naładować. Gdyby było choć gniazdo
    > mini/micro-USB i miał ze sobą kabelek to by bez problemu mógł nie tylko
    > przez dowolny komputer go naładować, ale i zgrać dane. A tak, cóż...

    Nie wiem gdzie jechał, ale pewnie gdzieś w szczere pola Suwałk
    skoro sklepów w okolicy nie było z ładowarkami :-)))))

  • 79. Data: 2012-04-29 17:24:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Netx" <n...@g...pl> wrote in message

    > Ciekawe. Rozumiem że 4S jest ok ale Pszemol proponuje zakup tańszego
    > "zwykłego" iPhone "4" i on jak rozumiem nie jest niezawodny w zakresie
    > połączenia gsm - co warto aby twórca wątku wziął pod uwagę przy wyborze
    > niezawodnego Smartphone.

    iPhone4 nie ma żadnych problemów z połaczeniem czy gubieniem
    połączenia - nie zacina się, nie zawiesza się, nie trzeba go resetować
    ani tymbardziej wyjmować baterii w tym celu. Jest telefonem niezawodnym.

    > Inna sprawa że zaraz się okaże że nie ma całkowicie niezawodnych
    > Smartphonów.

    Mnie nigdy telefon nie zawiódł. No ale ja nie kupuję dziadostwa...

  • 80. Data: 2012-04-29 17:36:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Tak. Przyznam się, że na smartfona przesiadłem się miesiąc temu, i - nawet
    > gdybym chciał - to kupowanie na główny numer taryfy "no limit" jest
    > zupełnie pozbawione sensu, ponieważ chcąc dużo dzwonić, musiałbym w środku
    > dnia łączyć się z ładowarką.
    >
    > Dlatego do *intensywnego* służbowego dzwonienia (co mi się nieraz zdarza w
    > ilości 60-90 minut dziennie) noszę drugi telefon (tradycyjny).
    >
    > IMHO zwiększenie żywotności baterii to największe wyzwanie do rozwiązania
    > w przyszłości, ważniejsze od zwiększania
    > wydajności/pamięci/rozdzielności/ilości cali itp. itd.

    Ty chyba żartujesz albo kpiny sobie robisz?
    60-90 minut dziennie nazywasz INTENSYWNYM dzwonieniem?

    iPhone4 na jednym ładowaniu baterii umożliwia 14 godzin (!) rozmowy
    w trybie 2G (3G możesz wyłaczyć w Settings) i 7 godzin rozmowy w 3G.
    http://www.gsmarena.com/apple_iphone_4-3275.php
    Nowsza wersja 4S zwiększa czas rozmowy w trybie 3G do 8 godzin:
    http://www.gsmarena.com/apple_iphone_4s-4212.php

    Co za smartfona używałeś że dzwoniąc godzinę dziennie musiałeś go
    ładować w środku dnia??? Bardzo mnie ciekawi marka i model...