  • Data: 2012-05-01 02:51:37
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnm8q3$t84$1@node2.news.atman.pl...
    > Przy okazji iP, to jest ciekawe zagranie, mysle ze to przygotowanie gruntu
    > na pojawienie sie SGS3:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/04/samsung-apple-i-naj
    ciekawsza-wirusowa-kampania-ostatnich-miesiecy.html

    Czy ja wiem czy takie ciekawe... Może w Australii to coś nowego,
    ale w USA taki chwyt stosowano już wiele razy i to w krótkim
    okresie w którym tu mieszkam. Było to jakieś 6-7 lat temu, więc
    nie przeniosło sie na YouTube ale ta sama zagrywka reklamy bez
    podania nazwy produktu ani nazwy firmy to już stary numer.