  • Data: 2012-04-29 22:06:48
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak trochę OT
    > Oczywiscie, ze na Allegro mozna sie naciac.
    ale ja trochę nie o tym. Dam przykład. ktoś sprzedawał jakieś bmw czy
    audi. umówili się na oględziny, ale nabywca przyjedzie ze szwagrem. tyle
    że szwagier nie zna sie na autach, ale pakuje na siłowni i obije ryja za
    niezgodność auta z opisem w aukcji.
    Tak się dzisiaj poczułem. jaką mendą trzeba być żeby napisać że telefon
    jest sprawny w 100% jak filmowanie nie działa a zaślepka odpadła. Teraz
    uraz będę miał i używanego już wcale nie kupie...
    A oszuści typu cegła w paczce to inna sprawa, też się dałem naciąć, ale
    wtedy przynajmniej policja się takim zajmuje a allegro zwraca kasę.

    ToMasz