  • Data: 2012-04-28 21:36:19
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > iCloud, Facebook, Nasza Klasa, e-mail, flikr, instagram -
    > to są jakieś skomplikowane sposoby według Ciebie?

    Tygodniowo przewalam około 1GB (~50 plików) przez telefon - obecnie,
    było miej. Już to widzę jak wygodne są to sposoby.
    Tymczasem w SGN dosłownie 2-ma ruchami palca włączam WiFi, dalej ES F-E
    i nawet nie chce mi się kompa odpalać, aby porządki w wypychanych
    plikach robić - z telefonu jest tak wygodnie. Bardzo się przydaje duży
    ekran, chociaż tutaj, bo do użytku jako telefon przes...ne, nie polecam :)

    > Ten mój "złom" nie ma problemów z zacinaniem się, nie ma
    > z dzwonieniem (np. po karetkę) i cały system operacyjny działa
    > szybko i sprawnie... W przeciwieństwie do doświadczenia naszego
    > kolegi z Androidem na pokładzie jednego z telefonów Samsunga.

    Ty tak specjalnie, czy po prostu nie ogarniasz?
    Co ma do tego Android?

    > Jak ktoś zrobi coś głupiego raz to pech - ale jak zrobi to samo
    > drugi raz to sam sobie jest winny. On już wie że Android jest
    > do kitu - jeśli jeszcze raz kupi to samo to jak to będzie świadczyć
    > o jego inteligencji? Sam pomyśl... Czas sprawdzić coś innego.

    Mnie łapki opadły. Niby nie mam powodu bronić A, nie płacą mi za to, ale
    nie mogę uwierzyć, że Ty tak naprawdę myślisz.
    Zupełnie jak byś powiedział, że Windows jest do d..., bo Ci się AutoCad
    na Dell-u wiesza. Poniał tedy?

    > Co ma do wyboru innego niż Android? WP? Śmiech po pachy...
    > Zostaje iOS jako jedyny dobry wybór.

    Trafiłem gościa (businesowo) z N6310! Aż zazdrościłem normalnie. :)

    Miłego.
    Irek.N.