  • Data: 2012-09-28 00:30:51
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 850-900zł
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej, po długim wczytywaniu się w neta i buszowaniu po allegro
    zatrzymałem się na dwóch telefonach:

    1) Sony Xperia Sola (+-770zł)
    2) Samsung Galaxy Ace 2 (+-810zł)

    Sprzętowo praktycznie identyczne, każdy ma swoje wady i zalety. Fajny
    wyświetlacz, gorilla glass i dobry aparat Soli nie jest w stanie
    przeważyć ostatecznie beznadziejnej baterii. No i Ace 2 będzie miał
    Androida 4.1 :/.

    Poratujcie jakimś ostatecznym argumentem, który przekona mnie do którejś
    opcji

    pozdrawiam.
    PlaMa