  • Data: 2010-12-12 14:06:55
    Temat: Re: Jaki SUV z 4x4 lock?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze kwestia opon - na zwyklych drogach zazwyczaj sobie FWD radza.
    > A w razie czego wyciagasz lancuchy i saperke ..

    To nie to.
    Teren bywa po prostu trudniejszy niż zaśnieżona ulica dlatego potrzebuje
    coś więcej niż FWD, ale mniej niż prawdziwa terenówka.

    > Chyba sie mylisz - wszelkie automaty i tu pomoga, a przynajmniej
    > powinny, bo niby po co sa.

    Oczywiście że mogę się mylić, ale jak wspomnę opisy typu "rav4 kręcąca
    jednym kołkiem na zaśnieżonym parkingu" to nie wydaje mi się, a właśnie
    takich cudów chcę uniknąć.

    Miałem okazję chwilkę pojeździć przykłądowym Dusterem - z szutru/piachu
    przy 4x4 lock rusza toto jak z procy - a wiem, jak z tego terenu rusza
    się zwykłym FWD.
    Dlatego wywnioskowałem 4x4 lock (w jakikolwiek sposób) - do ruszenia i
    ew. rozpedzenia się.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327