  • 11. Data: 2010-05-13 21:03:21
    Temat: Re: Jaki LPG do Opla?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Jeżeli na listwie jest kontrola ciśnienia benzyny to odciąć się nie da.

    nie ma kontroli ciśnienia w tym aucie,

    brat

  • 12. Data: 2010-05-13 21:05:39
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    lublex pisze:
    > Użytkownik "Maverick"

    > Stawiam na zbyt słaby reduktor lub uszkodzony (źle wyregulowany) czujnik
    > ciśnienia frakcji lotnej. Takiego objawu IMHO być nie powinno. Ale może
    > to specyfika Staga.

    To jest zrobione specjalnie - bo gdzies musi byc ustawione odciecie -
    wiec mam na gazie o 500 nizej niz na benzynie. Dzieki temu przelacza sie
    na benzyne i komputer odcina juz benzyne - wiec mniejsze ryzyko jakiejs
    awarii. Bez tego ustawienia - gaz by sie wkrecal az silnik by sie rozpadl.

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 13. Data: 2010-05-13 21:06:49
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > to sygnal dzwiekowy - po chwili wraca na gaz - jak juz nie przyspieszam
    > tak gwaltownie. Przy odcieciu pompy chyba bylby z tym problem?

    hmm, nie wiem,
    chcę żeby autor wątku uniknął niepotrzebnych wydatków w postaci wymiany
    pompy paliwa, w oplach gdy nie ma odcięcia na gazie pompy padają, choć
    oczywiście gazownicy twierdzą inaczej,

    brat

  • 14. Data: 2010-05-13 21:23:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.05.2010 Maverick <n...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > awarii. Bez tego ustawienia - gaz by sie wkrecal az silnik by sie rozpadl.

    Bzdura. Gaz będzie kręcił, dopóki będzie podawany sygnał na wtryskiwacze
    benzynowe. A ten będzie, dopóki ECU silnika nie odetnie. ECU silnika
    odetnie na zaprogramowanych obrotach.

    Przynajmniej dopóki mówimy o instalacji wtryskowej.
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2010-05-14 09:43:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Maverick pisze:

    > A co przy przelaczaniu na benzyne? nie bedzie dziury?

    Jeśli pompa (zawór zwrotny) w porządku - nie będzie. Ciśnienie trzyma wiele
    godzin a nawet dni - przynajmniej u mnie. Przy zapalaniu przez chwilę pompuje
    i to wystarcza.