  • 21. Data: 2012-10-14 01:09:19
    Temat: Re: Jaki HDD zewn.2,5" kupi? ?eby ...?
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-13 22:03, Santana pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Najważniejsza informacja :)

    Przecież później podałam linka do takiego samego dysku. Jest nawet
    obrazek :P

    --
    animka

  • 22. Data: 2012-10-14 01:12:33
    Temat: Re: Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > Zmień system na nowszy to pewnie takich problemów nie będzie

    I jaki system ma posadzić na tym tunerze? ;->

    JoteR

  • 23. Data: 2012-10-14 01:25:03
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-10-14 01:12, JoteR pisze:

    > I jaki system ma posadzić na tym tunerze? ;->
    >
    > JoteR
    Linuksa?

  • 24. Data: 2012-10-14 07:23:40
    Od: "Jurek" <J...@J...pl>

    > Przecież później podałam linka do takiego samego dysku. Jest nawet obrazek
    > :P
    Gdzie podałaś?
    Też jestem zainteresowany.

    Jurek

  • 25. Data: 2012-10-14 08:02:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JA" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > A poza tym, mnie na USB 3 wcale nie zależy, a być może,
    > w związku z tym, co napisał Wieslav, właśnie w USB 3
    > tkwi problem.

    Litości. Ja nigdy nie używam bezpiecznego odłączania i nigdy nie straciłem
    plików (jeżeli nie są zapisywane). Po prostu czekam kilka sekund, aż oczyści
    bufor.

  • 26. Data: 2012-10-14 08:03:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości grup
    > Linuksa?

    Linuks tam od dawna jest (tak jak w tv).

  • 27. Data: 2012-10-14 13:59:35
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > plików (jeżeli nie są zapisywane). Po prostu czekam kilka sekund, aż oczyści

    ale tu problemem moze byc np. jakies duze cache dysku ktore jest
    zrzucane zbyt pozno

  • 28. Data: 2012-10-14 16:58:50
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > I jaki system ma posadzić na tym tunerze? ;->

    Trzeba było przeczytać jego pierwszy post. Wklejam kawałek:
    Postanowiłem podłączyć sie do tego wątku. Otóz kupiłem dysk Toshiba Store.E
    Basics 1 TB USB 3 & 2. Jestem szczerze mówiąc załamany. Ten dysk wymaga aby
    za każdym razem przed odłączeniem używać funkcji: Bezpieczne usuwanie
    sprzętu. I już tutaj mam problem bo mój Windows XP Home - cokolwiek próbuje
    zatrzymać zawsze wyrzuca: Nie można zatrzymać urządzenia "Wolumin
    uniwersalny" w tej chwili. Spróbuj zatrzymać urządzenie później. Jak odłączę
    dysk nawet jak juz jego kontrolka zgaśnie(uśpiony?) staje się
    bezużyteczny(RAW).

    --
    animka

  • 29. Data: 2012-10-14 17:03:20
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-14 07:23, Jurek pisze:
    > Gdzie podałaś?
    > Też jestem zainteresowany.

    Na tej grupie. Trzeba było sobie ptrzeczytać.
    Dysk taki jak ten ( po pudełku zidentyfikowałam).
    http://memory4you.istore.pl/pl/toshiba-dysk-zewnetrz
    ny-usb-3-0-500gb.html

    --
    animka

  • 30. Data: 2012-10-14 17:13:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisał:

    > Trzeba było przeczytać jego pierwszy post.

    A ten cycat, który zostawiłem, to z którego posta? ;->

    JoteR