  • Data: 2012-05-20 21:35:27
    Temat: Re: Jaki DSLR/SLT: Sony - a580 czy A65, coś innego?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2012 15:49, Marian pisze:
    mam nadzieje że kolega mnie nie zbutuje ale...
    > idealna. Ostatnio dojrzałem do zmiany sprzętu, zastanawiam się nad
    > A580 lub Canonem 600D... Takoż i mam teraz na zbyciu A300 z KITem,
    > lampą HVL-F42AM i obiektywem Minolta AF 24-105mm f/3,5-4,5.
    dla kogoś kto "załapał" lustrzankę taki obiektyw bym odradzał. Wiem że
    ma zalety, ale jak dostanie naprawde jasne szkło, to mimo wydanej
    większej sumy pieniędzy będzie facet czuł że ma coś co przewyższa
    wszystkie aparaciki. Jesieną w paku, ok 18:32 będą błyskały flesze,
    dając wypalone ryje w mroku, a facet z lustrzanką z obiektywem 1.8
    będzie się dziwił co tak błyska - burza idzie?

    > Wszystko
    > oczywiście sprawne, dorzucam jeszcze parę pierdół, w tym przejściówkę
    > na obiektywy na M42 - można więc cykać ze starymi szkłami, często
    > tańszymi, a przewyższającymi te nowe.
    FAkt że są tanie i dobre, ale mają wade, brak autofokusa. A nie zawsze
    martwa natura poczeka aż się zafokusuje ręcznie.

    ToMasz