  • Data: 2011-03-31 14:23:35
    Temat: Re: Jaki CMS dla fotografa, reportera ?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.03.2011 15:24, pwz wrote:

    > O, doprawdy? Możesz podać jakiś przykład? A może po prostu jesteś
    > producentem komercyjnego CMS-a?

    Nie jestem producentem komercyjnego cms-a. Po prostu widzę co się
    dzieje. Na serwerach mam sporo tego poinstalowane i były już historie.
    Błędy są od czasu mambo, a pisanie komponentów dodatkowych przez
    przypadkowe osoby dodatkowo komplikuje sprawę. W marcu były opublikowane
    informacje o dziurach w joomli, w tym Joomla 1.6 Multiple SQL Injection
    Vulnerabilities. Żaden inny cms nie ma tylu dziur publicznie znanych. Są
    nawet boty, które skanują sieć w poszukiwaniu joomli i z automatu się
    włamują.

    Wysłałem na prywatny mail link, który wszystko mówi.

    --
    http://szumofob.eu