  • 71. Data: 2012-03-04 15:44:37
    Temat: Re: Jaki 7-osobowy
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Laisar

    > Ale jechałeś czy tak sobie tylko coś tam coś tam stukasz w klawisze? <:

    Często jeżdżę dieslem ze 110 KM/1300 kg i to auto ma jakieś ślady
    dynamiki z jednym pasażerem i najlepiej pustym bakiem i raczej poniżej
    100 km/h. Z czterema osobami ledwo jedzie, wyprzedzanie czegokolwiek jest
    męczące. Puste nie chce za bardzo jechać z prędkością powyżej 180 km/h, z
    pasażerami jeszcze gorzej. W dodatku się buja.

  • 72. Data: 2012-03-04 15:45:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Laisar

    > Staram się jeździć zgodnie z przepisami - i daćką można je łamać
    > dokładnie tak samo jak autem z 250 KM, bo też potrafi się rozpędzić
    > ponad prędkość dozwoloną nawet na naszych autostradach. I nie, nie trwa
    > to 3 dni <: - bez względu na ładunek...

    Och tak, zaraz dojdziesz do wniosku, że 70 KM powinno wystarczyć każdemu.

  • 73. Data: 2012-03-04 15:47:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Laisar

    > No pacz pan, dokładnie jak tym z 250 KM...

    Dokładnie nie tak, bo mając 250 KM masz 10x tyle możliwości do
    wyprzedzenia niż mając 70 KM, gdzie potrzebujesz kilometra prostej na
    każdego tira.

    > Kokosy przeciwko kamieniom, że mało kto wpadłby na pomysł powątpiewania
    > w "dawanie rady" przez Zafirę, Mazdę czy C-maxa - a Dacia jakoś jest
    > podejrzana... <:

    To są też muły.

  • 74. Data: 2012-03-04 15:48:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > nawet nie - jedna zaladowana ciezarowka, i brak ochoty do wyprzedzania w
    > ciemno.

    Kup mocniejsze auto. :-)

  • 75. Data: 2012-03-04 15:55:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 02 Mar 2012 20:00:00 +0100, Artur Maśląg

    > Kogo by nie posadził, to strefa zgniotu jest.

    Nie twierdziłem że jej niema, ale jest bardzo mało bezpieczna.
    --
    Pozdor Myjk

  • 76. Data: 2012-03-04 16:03:53
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-03-02 16:02, Ergie wrote:

    > Dzięki za konkretna informację ale nie stać mnie na to :-(
    > Poza tym na co dzień do pracy/szkoły/sklepu to jednak spore autka.

    No to mam wrażenie, że nie pogodzisz swojego budżetu z wymaganiami,
    aczkolwiek warto gdybyś go chociaż przedstawił - aby nie pisać na próżno.

    Towarzystwo 2+3+2 czy 2+2+2 i Grand Scenic czy Grand Picasso oraz wyjazd
    na trasę to jest jakieś nieporozumienie, nawet dla dzieciaków - tych
    siedzących z tyłu. To jest ośla ławka do przewożenia za karę, a nie do
    podróżowania rodzinnego.

    > Oczekiwałem raczej czegoś w granicach 7l ON po mieście i 5 na trasie :-)

    Tak to tylko w Erze, lub ... namiastka podróży rodzinnych i Logan MCV +
    BOX na dach.

    Mam bardzo podobną sytuację (2+2+2) i u mnie rozwiązaniem jest autko
    miejskie (klasa Fiesty) na codzienne tłuczenie się po mieście i
    prawdziwy VAN na podróże rodzinne czy wakacje.

    --
    MM

  • 77. Data: 2012-03-04 16:06:02
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-03-02 15:30, Ergie wrote:

    > Z tego co widziałem to w tych autach są dwa lub trzy miejsca z
    > mocowaniem isofix, ale to nie problem bo większość fotelików dostępnych
    > na rynku i tak przypina się pasami :-) no i mniej więcej w wieku 5 lat
    > dziecko przesiada się z fotelika na podstawkę.

    I w efekcie dzieciaki zajmują w miarę przestronny środkowy rząd, a
    dziadki siedzą z tyłu "za karę" pokurczeni na oślej ławce...

    --
    MM

  • 78. Data: 2012-03-04 16:15:29
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-03-02 15:13, Ergie wrote:
    > Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup

    > Te które wymieniłeś są nawet 2 letnie droższe od tych które ja znalazłem
    > :-(
    >
    > Zastanawiałem się mocno nad Alhambrą i Zafirą, ale jednak ceny są spore,

    To są dwie różne klasy aut... najpierw zdecyduj się, który segment
    wybierasz.

    > a naprawdę nie potrzebuję większego bagażnika niż te 200 l. Na co dzień
    > będę jeździł w 5 osób bez bagażu, na weekendy 7 z małym bagażem
    > (zwiedzanie i jeden nocleg), a tylko na wakacje mogę potrzebować coś
    > więcej, ale wtedy mogę zamontować jakiś box na dachu.

    Jeśli to ma być tanie w zakupie i relatywnie ekonomiczne, to zapomnij o
    japończykach czy niemcach, zostają ci francuzy z silnikiem maksymalnie 2
    litry - i to raczej jak już LPG.

    Czyli:

    - Phedra/C8/807/Ulysee 2.0 16v 136KM
    - krótki Espace IV 2.0 lub 2.0T (136, 160, 170KM)
    - skrzynia manualna
    - box na dach jak miejsca zabraknie

    przy czym wariant eurovana będzie zapewne ciut tańszy całościowo w
    utrzymaniu, niż Renault.

    O mniejszych autach się nie wypowiadam, bo długoterminowo nie mamy o
    czym rozmawiać - IMHO na zdrowy rozsądek to muszą być to samochody z
    pełnymi 7 fotelami.

    --
    MM

  • 79. Data: 2012-03-04 16:20:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 13:23:37 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Ale Ty ja znasz przecież...

    Dawno nie jechalem i juz troche zapomnialem

    > Dopiero co stwierdziłeś, że 200 za mało a teraz cofasz się do 50. 50
    > faktycznie przy obecnym ruchu nie starczy ale 100+ w lekkim
    > samochodziku czy 200 w cięższym?

    To Ty pisales ze w dacii nie byles zawalidroga, a dacia nie miala 100+ :-)

    A droga tam kreta, pagorkowata - w wielu miejscach i te 200KM nie pomoze.

    > Iluż szybszych masz na tej trasie?

    No wiesz - jedzie ciezarowka, za nia kilka osobowych, potem ja, i klne na
    tych kapelusznikow ktorzy wyprzedzic sie boja.
    A za mna znow kilka - i tez pewnie klna :-)

    choc nie - polowa to pewnie ci co to "wyprzedzal mnie na ciaglej, a potem
    sie na swiatlach spotkalismy" :-)

    J.

  • 80. Data: 2012-03-04 16:21:51
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    > Dokładnie nie tak, bo mając 250 KM masz 10x tyle możliwości do
    > wyprzedzenia niż mając 70 KM, gdzie potrzebujesz kilometra prostej na
    > każdego tira.
    I właśnie takich baranów się boję na drodze - wyprzedzanie na widoczności
    50m bo mam moc - w sobotę takiego widziałem - musiałem dąć po hamulcach