  • 61. Data: 2012-03-03 23:46:23
    Temat: Re: Jaki 7-osobowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, March 3, 2012, 11:43:51 PM, you wrote:

    > nawet nie - jedna zaladowana ciezarowka, i brak ochoty do wyprzedzania w
    > ciemno.

    Jak Ciebie jedna cięzarówka jest w stanie przestraszyć... Starzejesz
    się, czy co?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2012-03-03 23:49:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2012 14:18:35 -0800 (PST), Laisar napisał(a):

    > Staram się jeździć zgodnie z przepisami

    kapelusznik znaczy sie :-)

    > - i daćką można je łamać
    > dokładnie tak samo jak autem z 250 KM, bo też potrafi się rozpędzić
    > ponad prędkość dozwoloną nawet na naszych autostradach.

    na autostradach moze i potrafi, ale pojedz 110/90 na zwyklej krajowce.
    Da sie - no da. przez dwie minuty.

    >I nie, nie trwa to 3 dni <: - bez względu na ładunek...

    kiedys tam, juz we w miare wspolczesnych czasach, pojechalem po wroclawiu
    maluchem. No nie trwa 3 dni, ale jednak widac na swiatlach ze dynamiki mu
    brakuje ... a to tylko 600kg.

    J.

  • 63. Data: 2012-03-04 01:04:52
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 3 Mar, 23:49, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > kapelusznik znaczy sie :-)

    Nie, po prostu normalny kierowca.

    > na autostradach moze i potrafi, ale pojedz 110/90 na zwyklej krajowce.
    > Da sie - no da. przez dwie minuty.

    No pacz pan, dokładnie jak tym z 250 KM...

    > maluchem. No nie trwa 3 dni, ale jednak widac na swiatlach
    > ze dynamiki mu brakuje ...  a to tylko 600kg.

    Daćce nie.

    A tak dla porównania:

    http://www.samar.pl/__/42/42.a/t/Zaawansowane-wyszuk
    iwanie-nowych-samochod%C3%B3w.html

    Wybrane kryteria:

    Liczba siedzeń
    Jest większe lub równe 7 ORAZ Jest mniejsze lub równe 7

    Przyspieszenie 0-100 km/h [s]
    Jest większe lub równe 13,0 ORAZ Jest mniejsze lub równe 14,0

    Długość całkowita [mm]
    Jest większe lub równe 4 300 ORAZ Jest mniejsze lub równe 4 700

    Wyniki:

    Citroen C4 Picasso Selection 1.6 (110 KM) HDi FAP Automatyczna-6 MCP
    MPV-5d Grand

    Citroen C4 Picasso Seduction 1.6 (110 KM) HDi FAP Automatyczna-6 MCP
    MPV-5d Grand

    Dacia Logan MCV Laureate BL 7 miejscowy 1.5 (90 KM) dCi FAP Manualna-5
    Kombi-5d MCV

    Fiat Doblo Active 1.6 (105 KM) Multijet Manualna-6 Kombi Van-5d

    Fiat Doblo Emotion 1.6 (105 KM) Multijet Manualna-6 Kombi Van-5d

    Fiat Doblo Dynamic 1.6 (105 KM) Multijet Manualna-6 Kombi Van-5d

    Ford C-Max Trend 2012 1.6 (105 KM) Duratec Ti-VCT Manualna-5 MPV-5d
    Grand

    Ford C-Max Titanium 2012 1.6 (105 KM) Duratec Ti-VCT Manualna-5 MPV-5d
    Grand

    Ford C-Max Ambiente 2012 1.6 (105 KM) Duratec Ti-VCT Manualna-5 MPV-5d
    Grand

    Mazda Mazda5 Exclusive Plus 1.6 (115 KM) Manualna-6 MPV-5d

    Mazda Mazda5 Exclusive 1.6 (115 KM) Manualna-6 MPV-5d

    Nissan Qashqai Visia 4x2 2012 1.5 (109 KM) dCi Manualna-6 SUV-5d +2

    Nissan Qashqai Tekna 4x2 2012 1.5 (109 KM) dCi Manualna-6 SUV-5d +2

    Nissan Qashqai Acenta 4x2 2012 1.5 (109 KM) dCi Manualna-6 SUV-5d +2

    Nissan Qashqai I-Way 4x2 2012 1.5 (109 KM) dCi Manualna-6 SUV-5d +2

    Opel Zafira II Family 2012 1.6 (115 KM) Ecotec Manualna-5 MPV-5d

    Opel Zafira II Family 2012 1.7 (110 KM) CDTI Ecotec Manualna-6 MPV-5d

    Kokosy przeciwko kamieniom, że mało kto wpadłby na pomysł
    powątpiewania w "dawanie rady" przez Zafirę, Mazdę czy C-maxa - a
    Dacia jakoś jest podejrzana... <:

  • 64. Data: 2012-03-04 10:15:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2012 16:04:52 -0800 (PST), Laisar napisał(a):
    > Nie, po prostu normalny kierowca.

    No, zalezy od miejsca, ale czesto "normalni kierowcy" jada szybciej :-)

    > No pacz pan, dokładnie jak tym z 250 KM...

    Tylko tym z 250 KM zwolnisz na minute, a tym z 45KM zwolnisz na 10 minut.

    > Daćce nie.

    Bo ma juz troche wiecej niz 45KM/tone ..

> [...]
    > Kokosy przeciwko kamieniom, że mało kto wpadłby na pomysł
    > powątpiewania w "dawanie rady" przez Zafirę, Mazdę czy C-maxa - a

    Oczywiscie ze powatpiewamy, przeca maja tylko 110KM :-)

    > Dacia jakoś jest podejrzana... <:

    Tym niemniej jak widzisz - ma najslabszy silnik ze wszystkich.
    W wysokim aucie, gdzie przy 90 pewnie juz ze 40KM potrzeba na pokonanie
    oporow, jest roznica przy przyspieszaniu czy mamy 115 czy 90 pod pedalem.

    No i renault nas przyzwyczail ze dacia ma slabe silniki. I tak dobrze ze
    tych 90KM dali.

    J.

  • 65. Data: 2012-03-04 10:17:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2012 23:46:23 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Jak Ciebie jedna cięzarówka jest w stanie przestraszyć... Starzejesz
    > się, czy co?

    ciezorowka mnie nie straszy, brak widocznosci na 500m tak.
    Skleroza czy co - zapomniales jak wyglada droga za Bolkowem ?

    J.

  • 66. Data: 2012-03-04 10:53:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Laisar" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    5g2000vbb.googlegroups.com...

    > Nie, po prostu normalny kierowca.

    Nie, kapelusznik czystej wody.
    Raczej anormalny kierowca niż normalny.

  • 67. Data: 2012-03-04 11:59:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, March 4, 2012, 10:17:35 AM, you wrote:

    > ciezorowka mnie nie straszy, brak widocznosci na 500m tak.
    > Skleroza czy co - zapomniales jak wyglada droga za Bolkowem ?

    Doskonale pamiętam. Jest tam parę miejsc do wyprzedzania - w czym
    widzisz problem?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 68. Data: 2012-03-04 12:32:24
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    W dniu 2012-03-02 14:20, Ergie pisze:
> [...]
    > wyposażenia chcę tylko podnoszone przednie szybki, manualną klimę i
    > centralny zamek na pilota. Nie potrzebuję tysiąca schowków, dwustrefowej
    > automatycznej klimy czy tempomatu.
    >
    > Autko nie będzie robiło bardzo długich przebiegów na co dzień więc nie
    > musi być super oszczędne. Na co dzień będzie nim podróżować 5 osób, na
    > weekendy i wakacje na dłuższe trasy 7. Od czasu do czasu trzeba
    > przewieźć coś dużego.
    >
    > To tyle w kwestii przydługiego wstępu a teraz ad rem: Przeszedłem się po
    > salonach i najtańsze co znalazłem to (kolejność według cen jakie mi
    A może warto poszukać np. 2 letniego Renault Trafic/Opel Vivaro w wersji
    osobowej?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 69. Data: 2012-03-04 12:39:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 11:59:56 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Doskonale pamiętam. Jest tam parę miejsc do wyprzedzania - w czym
    > widzisz problem?

    w tym ze za ta ciezarowka jedzie juz kilka osobowych, ze w tych paru
    miejscach moze akurat byc ruch z naprzeciwka, w tym ze trzeba droge znac na
    pamiec zeby wiedziec ze za chwile okazja ... no i w tym ze majac 50KM pod
    pedalem ilosc mniejsc do wyprzedzania sie zmniejsza, wiec jedziesz za
    ciezarowka i utrudniasz ruch szybszym :-)

    J.

  • 70. Data: 2012-03-04 13:23:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, March 4, 2012, 12:39:43 PM, you wrote:

    > w tym ze za ta ciezarowka jedzie juz kilka osobowych, ze w tych paru
    > miejscach moze akurat byc ruch z naprzeciwka, w tym ze trzeba droge znac na
    > pamiec zeby wiedziec ze za chwile okazja ...

    Ale Ty ja znasz przecież...

    > no i w tym ze majac 50KM pod pedalem

    Dopiero co stwierdziłeś, że 200 za mało a teraz cofasz się do 50. 50
    faktycznie przy obecnym ruchu nie starczy ale 100+ w lekkim
    samochodziku czy 200 w cięższym?

    > ilosc mniejsc do wyprzedzania sie zmniejsza, wiec jedziesz za
    > ciezarowka i utrudniasz ruch szybszym :-)

    Iluż szybszych masz na tej trasie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl