eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJakaś nowa taktyka Ery?Re: Jakaś nowa taktyka Ery?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jakaś nowa taktyka Ery?
    Date: Mon, 7 Sep 2009 23:13:09 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <h83t17$ovm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h7vut4$9rs$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 96-to3-5.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1252357991 25590 85.222.76.96 (7 Sep 2009 21:13:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Sep 2009 21:13:11 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: mmuran
    X-Antivirus: avast! (VPS 090907-0, 2009-09-07), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:980356
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "woohoo"
    > Po kilku godzinach dostałem tę samą wiadomość co wcześniej o "niezgodności
    > danych", więc znowu nici z przeniesienia numeru.

    > I teraz moje uprzejme pytania:
    > - czy ktoś ma podejrzenia, co jest grane?

    Era wykorzystuje każdą możliwą okazję aby odwlec uwolnienie numeru do P4.
    Mój wniosek (TT -> Fresh) *również* został dziś odrzucony *z powodu braku
    PESEL-a*. Jak się jednak szybko okazało, wszystkie wymagane dane były i są
    na karcie rejestracyjnej i zgadzały się z wnioskiem. Żadnego przepraszam,
    tylko "no przecież każdy się może pomylić".
    I doskonale wiedzą, że zanim P4 anuluje wniosek i prześle następny minie
    kilka dni. Ot, takie zagrywki, które (jak ktoś już niedawno opisał) łatwo
    wytłumaczyć złożeniem wniosku w sobotę wieczorem podczas gdy ustawodawca
    nakazuje uwolnić numer w ciągu jednego dnia roboczego - w niedzielę nie
    pracowali (odcinają zasilanie w ośrodkach przetwarzania danych?) więc
    odrzucili wniosek zamiast go przetworzyć dziś, minutę po północy.

    Trochę to dla mnie dziwne, bo do niedawna nie było najmniejszych problemów.
    Ale też wtedy pobierali 50 zł i czekali do ostatniego z 7 dni na uwolnienie.
    Z drugiej strony to może i dobrze, że tak pokazują swój stosunek do swoich
    (wciąż przecież) klientów - na przyszłość będę bardzo dobrze wiedział co
    mnie będzie tam czekać.

    I na koniec... Jak dla mnie takie zachowanie jest oznaką kompletnej
    bezsilności wobec konkurencji. Orange chociaż stać na gest, bo uwalniając
    numer wysyła o tym info sms-em a w podpisie umieszcza "Pozdrawiamy,
    Orange" - czego bym się nigdy ale to nigdy nie spodziewał po tej firmie ;)

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: