  • 71. Data: 2010-08-24 21:01:59
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mleko

    > Fioletowy samochod (ten z kotem tez), nie jest w stanie przejechac
    > miedzy innymi samochodami, bez spowalniania ich. Motocyklista stojac w
    > korku za samochodem, wydluza i spowalnia (czas reakcji) cala grupe.

    Co Ty bredzisz. Taka sytuacja ma miejsce w korku do świateł, gdzie
    motocyklista wyminie kolejkę i pojedzie sobie szybciej, a nie tam, gdzie
    KAŻDY musi zapłacić. Zwykłe cwaniactwo i buractwo ze strony tych
    motocyklistów.

    --
    ignorance is bliss

  • 72. Data: 2010-08-24 21:04:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mleko

    > Pisalem i wyjasnialem. Przejezdza plynnie miedzy samochodami, nie stoi w
    > korku, nie wydluza go, nie ekspolatuje drogi tak jak pozostale pojazdy,
    > placi tyle samo co zaladowany po dach dostawczak.

    Ty coś piłeś? Czy może masz jakieś zaćmienie? Wszyscy stoją w tym samym
    celu, zeby zapłacić. Jeśli motocyklista zostanie obsłużony wcześniej,
    zamiast kierowcy samochodu to nijak to nie skróci korka, a wręcz go
    wydłuży, bo skoro obsłużono motocyklistę to nie obsłużono osobówki czy
    dostawczaka, który zajmuje więcej miejsca.

    --
    ignorance is bliss

  • 73. Data: 2010-08-24 21:07:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mleko

    > Jednak twoje porownanie jest
    > nietrafne. Autobus, dostawczak itp, nie jest w stanie przejechac
    > kilometr miedzy samochodami na dwoch pasach (taki byl ostatni korek) aby
    > dojechac do swojej bramki.

    I co z tego? Skoro jest możliwość zrobienia kolejnej bramki to niech to
    będzie bramka dla wszystkich, wtedy korek będzie krótszy. A nie dla
    jaśnie panów na motorkach.

    --
    ignorance is bliss

  • 74. Data: 2010-08-24 21:09:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Gosia\(RYBA\)

    > Koledzy do tej pory traktowalem motocykle jadace "miedzypasem" z duza
    > doza sympatii i w miare mozliwosci staralem sie im ustapic, odsunac sie,
    > ale po tej dyskusji obiecuje, ze w miare mozliwosci bede od dnia
    > jutrzejszego blokowal kazdego pajaca, ktory uwaza, ze ma prawo wydluzyc
    > moje stanie o 15 sek.

    Odróżnij motocyklistę wymijający auta w korku co nikomu nie przeszkadza i
    nikogo nie spowalnia od buraka wpychającego się na początku kolejki do
    bramek.

    --
    ignorance is bliss

  • 75. Data: 2010-08-24 21:15:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 14:19:53 +0100, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    >Czyli mialem racje - zal dupe sciska, ze musisz* stac w korku a motocykl
    >nie. ;)

    Mylisz korek z kolejką.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 76. Data: 2010-08-24 21:16:35
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "Pawel Sz." <p...@i...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    Brak klimy w motocyklu. Kombinezony robia sie diabelnie gorace, gdy nie
    owiewa ich wiatr.

  • 77. Data: 2010-08-24 21:18:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 15:16:10 +0200, mleko <m...@m...ml> wrote:

    >Sprawa jest prosta. Brakuje bramki dla motocyklistow. Z pretensjami
    >nalezy zglaszac sie do zarzadcy.

    Tak, oddzielne bramki dla kobiet w ciąży, oddzielne dla pomarańczowych
    dostawczaków (a co? nie można?), oddzielne dla emerytów i rencistów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 78. Data: 2010-08-24 21:26:22
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-08-24 15:30, Paweł Sz. pisze:

    > Drogi Kamilu, a jezeli WSZYSCY stojacy w okienku maja wypelnione
    > druczki, to kto ma pierszenstwo? Ten z niebieskimi czy czarnymi
    > literkami? Zyjesz w spoleczenstwie, czy sam ze soba?

    Zostaw go to jakiś przygłupek jest...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 79. Data: 2010-08-24 21:30:13
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-08-24 15:09, bratPit[pr] pisze:

    > ciekawy sposób rozumowania,

    Coś jak snowboardzisci wpie*y się bokiem w kolejkę. Oczywiście nie
    wszyscy, ale niektórym się to należy bo są bardziej ziomalscy czy cuś.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 80. Data: 2010-08-24 21:30:24
    Od: Paweł Sz. <p...@i...pl>

    On 24 Sie, 21:16, "hants" <m...@h...pl> wrote:
    > "Pawel Sz." <p...@i...pl> wrote in message

    b.googlegroups.com...

    > Brak klimy w motocyklu. Kombinezony robia sie diabelnie gorace, gdy nie
    > owiewa ich wiatr.

    To, o czym pisalem zdazylo sie ok. godz. 21, wiec sloneczka dawno juz
    nie bylo na niebie, poza tym przepraszam - ja ich w te kombinezony nie
    ubieram, jak im zle niech sie przesiada na auta z klima.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel