  • 81. Data: 2010-08-24 21:35:40
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 21:15:47 +0200, jerzu wrote:

    >Mylisz korek z kolejką.

    Na jedno wychodzi - zal dupe sciska, ze musisz* stac w kolejce a
    motocykl nie. ;)

    J.

    * - no bo przeciez nie przefruniesz

  • 82. Data: 2010-08-24 21:40:58
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 24.08.2010 hants <m...@h...pl> napisał/a:
    > Brak klimy w motocyklu. Kombinezony robia sie diabelnie gorace, gdy nie
    > owiewa ich wiatr.

    Każdy może zamienić motocykl na samochód z klimą.
    --
    Samotnik

  • 83. Data: 2010-08-24 23:00:36
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Glupota kierowcow - niepotrzebnie wpuszczaja cwaniakow.

    Zauwazylem to juz dawno, we Wroclawiu jest taka 2x2 pasy trasa (Klecinska), po
    jednej stronie bywaja dlugie i meczace korki. Wzdluz drogi idzie wybrukowana
    kostka betonowa trasa - dojazd i parking do biegnacych wzdluz trasy ogrodkow
    dzialkowych. Cwaniaczki czesto wbijaja sie na ta rownolegla trase i omijaja
    ladny kawalek korka, pozniej zjedzaja z na owa zakorkowana trase z powrotem.
    Oczywiscie znajdzie sie kretyn ktory wpusci takiego, raz widzialem drogi
    samochod i goscia pod krawatem za kierownica. No jesli ktos wzial go za
    dzialkowca akurat pechowo wracajacego w godzinach szczytu to gratuluje!
    Cwaniactwo sie oplaca jak widac, zawsze sie znajdzie dobry samarytanin kurna.

  • 84. Data: 2010-08-24 23:03:02
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Tak, oddzielne bramki dla kobiet w ciąży, oddzielne dla pomarańczowych
    > dostawczaków (a co? nie można?), oddzielne dla emerytów i rencistów.

    Ja proponuje bramke dla obroncow krzyza i rodzin ofiar katastrofy pod
    Smolenskiem, moze byc jeszcze bramka dla czlonkow rodziny radia Maryja.

  • 85. Data: 2010-08-24 23:21:56
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Zajefajny watek, dawno sie tak nie ubawilem :-)
    Zaczynam powoli rozumiec, czemu matura z roku na rok jest prostsza....

  • 86. Data: 2010-08-24 23:24:39
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:i516c3$h5s$2@news.onet.pl...

    > Coś jak snowboardzisci wpie*y się bokiem w kolejkę. Oczywiście nie
    > wszyscy, ale niektórym się to należy bo są bardziej ziomalscy czy cuś.

    Bo oni som wszedzie...

    --
    Picasso

  • 87. Data: 2010-08-24 23:31:32
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 23:03:02 +0200, Papkin napisał(a):

    > Ja proponuje bramke dla obroncow krzyza i rodzin ofiar katastrofy pod
    > Smolenskiem, moze byc jeszcze bramka dla czlonkow rodziny radia Maryja.

    Rodzina Radia Maryja nie płaci za autostrady ;)
    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 88. Data: 2010-08-24 23:36:50
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 14:19:53 +0100, kamil napisał(a):

    > *Nie mam motocykla i miec nie planuje, ale kiedy widze nadjezdzajacy a sam i
    > tak nigdzie sie nie ruszam, to staram sie zrobic mu miejsce.

    Rozumiem że w sklepie też jesteś takim miłosiernym Samarytaninem i
    wpuszczasz przed siebie innych żeby zostali wcześniej od Ciebie obsłużeni
    przy kasie. (pomijam kobiety w ciąży i inne podobne przypadki)

  • 89. Data: 2010-08-25 00:20:14
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Glupota kierowcow - niepotrzebnie wpuszczaja cwaniakow.

    Muszę tutaj jedną rzecz zauważyć - wcale się nie dziwię, że motonici nie
    chcą stać w kolejce... Tylko zrozumieją to wyłącznie te osoby, które na
    motocyklu jeździły - stanie kilka/kilkanaście minut w upale przed bramkamim,
    gdzie od asfaltu i silnika bije gorące powietrze, a najczęściej na
    autostradę motocyklista jest ubrany w pełny ekwipunek typu
    kurtka,buty,ochraniacze,żółw,itp. - nie jest najmilszym doświadczeniem i nie
    polecałbym go nikomu. Myślę, że nikogo szlag nie trafi, jak raz na ruski rok
    puści na bramkach motocyklistę, opóźniając swój wjazd na bramki nawet o całą
    minutę.

    Jurand.

  • 90. Data: 2010-08-25 00:21:10
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Gosia(RYBA)" <maja-siedlce{wytnij}@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sympatii i w miare mozliwosci staralem sie im ustapic, odsunac sie, ale po
    > tej dyskusji obiecuje, ze w miare mozliwosci bede od dnia jutrzejszego
    > blokowal kazdego pajaca, ktory uwaza, ze ma prawo wydluzyc moje stanie o
    > 15 sek. bo on sie moze przecisnac miedzy autami. Udowodnie mu, ze nie
    > moze. Szkoda tylko tych motocyklistow, ktorzy wysiadajac z samochodow i
    > dynamicznie ruszajac spod swiatel faktycznie zmniejszaja korki. Ale skoro
    > taka jest swiadomosc jak zaprezentowali koledzy mleko i jemu podobni to
    > beda od jutra mieli jeszcze jednego zlosliwego Ch...ja ktory potrzebuje

    A ja tam mam w dupie, co prezentuje sobą kolega mleko i inni debile i nadal
    będę jeździł ułatwiając motocyklistom wyprzedzanie mnie.

    Jurand.