  • 61. Data: 2010-08-24 19:53:29
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > korek wydluza sie o 50m. Czas reakcji motocyklisty nie jest
    > gorszy(zazwyczaj), nie jest tez idealny. Nie ma opcji aby wszyscy ruszali
    > w tym samym momenci. Jesli jezdzisz samochodem i zdarzylo ci sie stac w
    > korku, powinienes to zauwazyc.
    > Gdyby motocyklista mial swoja bramke, przejechalby miedzy samochodami(nie
    > spowalniajac), uiscil oplate, pojechal dalej nie wydluzajac korka. Zreszta
    > po co ja to pisze, te 60km pseudo autostrady powinno byc bezplatne, nie
    > powinno byc bramek i sztucznych korkow, za ktore trzeba placic.

    Ja pierdzielę dawno większych debilizmów nie czytałem

  • 62. Data: 2010-08-24 19:55:49
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości

    > Pisalem i wyjasnialem. Przejezdza plynnie miedzy samochodami, nie stoi w
    > korku, nie wydluza go, nie ekspolatuje drogi tak jak pozostale pojazdy,
    > placi tyle samo co zaladowany po dach dostawczak.

    Akurat motocyklista płaci na bramce dłużej
    Musi się zatrzymać zdjąć rękawice wyciągnac kasę bo najczęściej tego
    dojezdzając nie robi
    Samochodziaz stojąć w korku i podjeżdzając do okienka ma już wszystko
    przygotowane.

  • 63. Data: 2010-08-24 20:16:31
    Od: Paweł Sz. <p...@i...pl>

    On 24 Sie, 19:40, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Pawel Sz." <p...@i...pl> napisal w
    wiadomoscinews:bf542194-1dc6-4150-9080-0c173e5ef07f@
    g17g2000yqe.googlegroups.com...

    > Czaisz co to ironia?

    Czasem mi sie zdarza ;-))

  • 64. Data: 2010-08-24 20:25:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak, motocyklista to klient, ktory powinien byc obsluzony szybciej na
    > bramkach

    Bo ponieważ?

  • 65. Data: 2010-08-24 20:28:12
    Od: Paweł Sz. <p...@i...pl>

    wiadomościnews:i50snq$l4f$1@news.onet.pl...

> [...]
    > tej dyskusji obiecuje, ze w miare mozliwosci bede od dnia jutrzejszego
    > blokowal kazdego pajaca, ktory uwaza, ze ma prawo wydluzyc moje stanie o 15
    > sek. bo on sie moze przecisnac miedzy autami. Udowodnie mu, ze nie moze.
    > Szkoda tylko tych motocyklistow, ktorzy wysiadajac z samochodow i
    > dynamicznie ruszajac spod swiatel faktycznie zmniejszaja korki. Ale skoro
    > taka jest swiadomosc jak zaprezentowali koledzy mleko i jemu podobni to beda
    > od jutra mieli jeszcze jednego zlosliwego Ch...ja ktory potrzebuje calej

    Ja sie sklaniam do tezy, ze wina za to jest spoleczne przyzwolenie na
    buractwo, troche analogicznie do zasady "okazja czyni zlodzieja" -
    tutaj mozna by to sparafrazowac na "okazja czyni buraka". Pchajacy sie
    motocyklisci, pchajacy sie kierowcy, jadacy prosto z lewo czy
    prawoskretow (np. Krakow, dojazd od Ronda Mogilskiego do Kotlarskiego
    - stoi sobie koreczek przez pol Powstania Warszawskiego a grupa
    cwaniakow tnie lewoskretem do konca i tuz przed Kotlarskiem ryje sie
    prosto. Efekt - oni jada, reszta stoi, nawet jak ty nie puscisz buraka
    to uprzejmie zrobia to ci za toba lub przed toba...), itp. Nasi stroze
    prawa tez nie sa bez grzechu w tej materii, nooo, a jak policja daje
    taki przyklad... taki narod, ot co, niestety... :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 66. Data: 2010-08-24 20:35:38
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Gosia(RYBA)" napisał w wiadomości
    > Koledzy do tej pory traktowalem motocykle jadace "miedzypasem" z duza doza
    > sympatii i w miare mozliwosci staralem sie im ustapic, odsunac sie, ale po
    co innego ustąpić na drodze i ułatwić przejazd,

> [...]
    > taka jest swiadomosc jak zaprezentowali koledzy mleko i jemu podobni to beda
    > od jutra mieli jeszcze jednego zlosliwego Ch...ja ...

    a co innego ustąpić w kolejce do kasy. Stając z pełnym wózkiem w markecie
    ustąpisz miejsca, tylko dlatego, że gość odziany w kombinezon?
    Jesteś pewien, że reszta kolejki przyjmie to z radością i cię pochwali?
    Chyba, że udowodnisz, że motocyklista płaci szybciej niż samochodziarz.

  • 67. Data: 2010-08-24 20:43:23
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-08-24 20:25, Cavallino pisze:

    > Bo ponieważ?

    ponieważ może się okazać że jest w ciąży ;-) :-D

    pozdrawiam
    mario

  • 68. Data: 2010-08-24 20:44:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 20:35:38 +0200, jerry wrote:
> [...]
    >Jesteś pewien, że reszta kolejki przyjmie to z radością i cię pochwali?
    >Chyba, że udowodnisz, że motocyklista płaci szybciej niż samochodziarz.

    Nawet jesli szybciej, to co to kolejke obchodzi ?

    Dopiero po dluzszych studiach mozna stwierdzic czy kolejce
    uprzywilejowanie sie oplaca :-)

    J.

  • 69. Data: 2010-08-24 20:58:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Znaczy brak chamstwa "skoro ja musze stac, to ty tez sobie postoisz"
    > jest dziwny?
    >
    > Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

    Ale o czym Ty mówisz? Tu chyba chodzi o PŁACENIE na bramkach.

    --
    ignorance is bliss

  • 70. Data: 2010-08-24 20:59:15
    Od: Mario <c...@o...pl>

    Efekt - oni jada, reszta stoi, nawet jak ty nie puscisz buraka
    > to uprzejmie zrobia to ci za toba lub przed toba...),

    a jak nie wpuścisz to burak pokaże Ci "fucka".

    Ostatnio miałem sytuację, stoję sobie na "lewoskręcie" (dwa skrajne lewe
    pasy, oczywiście kolejka jest dluga), mam "pole position" i czekam na
    zielone światło. Zielone mają ci co jadą prosto (też dwa pasy). No i
    obserwuję w prawym lusterku, czy ktoś zwalnia. Jest! Jedzie autko, które
    nie chce czekać z innymi, przejeżdża obok mnie, hamuje (jadący za nim
    trąbią), próbuje wjechać przede mnie i na pasach już poczekać z nami na
    zielone. Cóż, nie udało się bo ruszyłem ostro (pech dla niej że akurat
    dostałem zielone) powodując że buraczyca (tak, babeczka) musiała zwolnić
    i wepchać się za mnie. Na następnych światłach popukała się mi w głowę i
    pokazała "fuck you". :-D.

    pozdrawiam
    mario