  • 51. Data: 2010-08-24 17:35:25
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-08-24 17:28, Massai wrote:
    > mleko wrote:
    >

    > No to ja chyba nie myślę logicznie.
    > Możesz mi wyjaśnić tę logikę wg której motocyklista powinien być na
    > bramkach obsłużony szybciej niż samochodziarz?

    Pisalem i wyjasnialem. Przejezdza plynnie miedzy samochodami, nie stoi w
    korku, nie wydluza go, nie ekspolatuje drogi tak jak pozostale pojazdy,
    placi tyle samo co zaladowany po dach dostawczak.

  • 52. Data: 2010-08-24 17:37:39
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wieczorem bramki w kierunku Katowic łatwo i bezboleśnie ominąc można przez
    > Jaworzno, w kierunku zaś na Kraków jest zjazd na Alwernie.

    Jedyne opłacalne przedsięwzięcie jeżeli chodzi o A4 za które ewentualnie
    warto dac 8 PLN to wjazd na nią w Krakowie w kierunku na Katowice.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 53. Data: 2010-08-24 17:55:57
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    mleko wrote:

    > Pisalem i wyjasnialem. Przejezdza plynnie miedzy samochodami, nie
    > stoi w korku, nie wydluza go,

    Jasny gwint. WYDŁUŻA.
    Przez bramkę przelatuje bez zatrzymywania, jako niewidzialny?
    NIE. Zatrzymuje się, płaci, tak samo jak samochód. Zajmuje czas i
    blokuje przejazd. W tym czasie przejechałby przez bramkę samochód.

    Wyobraź sobie to tak:
    Stoi sobie wieeeeelki strażnik z maczugą w łapie.
    Przepuszcza co 10 minut 5 pojazdów. 5 jest tą liczbą które przepuści,
    nie mniej ni więcej. 6 to zbyt wielka liczba, 4 to zbyt mała, 5 jest
    dokładnie liczbą pojazdów które przepuszcza. Co 10 minut.

    Stoi przed tym olbrzymem giga korek. Pojazdy po horyzont a liczba ich
    czterdzieści cztery. Albo legion.

    Czy fakt że motocyklista przejedzie wzdłuż korka, ominie czekające
    samochody i wjedzie na początek kolejki - nie wydłuża korka?

    Przejedzie 4 samochody i motocyklista. Zamiast 5 samochodów.

    > nie ekspolatuje drogi tak jak
    > pozostale pojazdy, placi tyle samo co zaladowany po dach dostawczak.

    A to już płacze i żale do zarządcy autostrady że za drogo bierze.
    Bez głodnych kawałków "nie wydłuża korka".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 54. Data: 2010-08-24 18:26:35
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 15:14:31 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > ale nie wciskając się na chama w kolejkę.

    A bo to widzisz na kogo się wciskasz?
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 55. Data: 2010-08-24 18:28:32
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-08-24 14:42, Paweł Sz. pisze:
> [...]
    > KRK w niemalym sznurku do bramek a tutaj podjezdza grupa ok. 20
    > motocyklistow ryjacych sie bez kolejki. Kierowcy stojacy tuz przed
    > okienkiem do zaplaty grzecznie ich puszczaja... czy to jakas nowa
    > swiecka tradycja, czy moze ci panowie na swoich cudownych dwukolowych
    > maszynach to swiete krowy nie mogace postac te 10 min. w kolejce? Co
    > kieruje kierowcami, ktorzy juz odstali swoje, ze tak chetnie
    > wpuszczaja motocyklistow przed siebie, kurrrrde, nie rozumiem, kolejny
    > dowod na to, ze cwaniactwo na drodze sie oplaca :-P

    Czego oczekujesz od idiotów którzy swoje buractwo usprawiedliwiaja
    hasłem 'motocykle sa wszedzie'.

  • 56. Data: 2010-08-24 18:31:29
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-08-24 15:25, mleko pisze:

    > Fioletowy samochod (ten z kotem tez), nie jest w stanie przejechac
    > miedzy innymi samochodami, bez spowalniania ich. Motocyklista stojac w
    > korku za samochodem, wydluza i spowalnia (czas reakcji) cala grupe.

    Dziekuje za potwierdzenie moich przypuszczen.
    Nie dośc ze nie potrafia jezdzic zgodnie z przepisami tylko szlajaja sie
    po calej jezdni vide 'motocykle sa wszedzie', to jeszcze maja refleks
    szachisty emeryta. Moze niech zostana w domu i ukladaja klocki lego.

  • 57. Data: 2010-08-24 18:41:28
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]
    > wpuszczaja motocyklistow przed siebie, kurrrrde, nie rozumiem, kolejny
    > dowod na to, ze cwaniactwo na drodze sie oplaca :-P

    Glupota kierowcow - niepotrzebnie wpuszczaja cwaniakow.

  • 58. Data: 2010-08-24 19:32:13
    Od: "Gosia\(RYBA\)" <maja-siedlce{wytnij}@wp.pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Glupota kierowcow - niepotrzebnie wpuszczaja cwaniakow.

    Koledzy do tej pory traktowalem motocykle jadace "miedzypasem" z duza doza
    sympatii i w miare mozliwosci staralem sie im ustapic, odsunac sie, ale po
    tej dyskusji obiecuje, ze w miare mozliwosci bede od dnia jutrzejszego
    blokowal kazdego pajaca, ktory uwaza, ze ma prawo wydluzyc moje stanie o 15
    sek. bo on sie moze przecisnac miedzy autami. Udowodnie mu, ze nie moze.
    Szkoda tylko tych motocyklistow, ktorzy wysiadajac z samochodow i
    dynamicznie ruszajac spod swiatel faktycznie zmniejszaja korki. Ale skoro
    taka jest swiadomosc jak zaprezentowali koledzy mleko i jemu podobni to beda
    od jutra mieli jeszcze jednego zlosliwego Ch...ja ktory potrzebuje calej
    szerokosci pasa.
    Pozdrawiam,

  • 59. Data: 2010-08-24 19:40:29
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "Pawel Sz." <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
    > On 24 Sie, 15:25, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
    >>
    > Z tym "nie wplywaniem na pozostaly ruch" to akurat tutaj nie
    > trafiles...

    Czaisz co to ironia?

    --
    Picasso

  • 60. Data: 2010-08-24 19:42:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    mleko pisze:

    > Jezdze na moto i rozumiem wkurw autora. W tym wypadku kazdy
    > (motocyklista i dwusladowiec) musi uiscic oplate, wiec dojazd do bramek
    > miedzy samochodami tez uwazam za chamski. Jednak twoje porownanie jest
    > nietrafne. Autobus, dostawczak itp, nie jest w stanie przejechac
    > kilometr miedzy samochodami na dwoch pasach (taki byl ostatni korek) aby
    > dojechac do swojej bramki.

    Nic to nie poprawi.

    Krytyczna na autostradzie jest ilość obsługiwanych pojazdów w danym czasie.
    Niezależnie czy zrobisz osobne bramki dla rudych, blondynów i brunetów,
    czy dla motocyklistów, przy danej ilości otwartych bramek przejeżdżać
    będzie i tak tyle samo pojazdów.

    To że do jednej z działających bramek zabronisz podjeżdżać samochodami w
    żaden sposób nie poprawi tej przepustowości - a jedynie spowoduje że
    przez jakiś czas bramka ta będzie stać nieużywana bo motocyklistów w
    Polsce jeździ bardzo mało.