  • 11. Data: 2010-08-24 15:16:10
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-08-24 14:42, Paweł Sz. wrote:
    > Witam,
    > zastanawiam sie nad pewna sprawa - w niedziele stoje autem na A4 kolo
    > KRK w niemalym sznurku do bramek a tutaj podjezdza grupa ok. 20
    > motocyklistow ryjacych sie bez kolejki.

    Sprawa jest prosta. Brakuje bramki dla motocyklistow. Z pretensjami
    nalezy zglaszac sie do zarzadcy.

    Z innej beczki... Ostatnio stalem 15 min w Katowicach i okolo 15min w
    Krakowie, aby zaplacic te 16zł (piatek wieczorem). Do dupy z taka
    autostrada. Przez ten czas, lokalnymi drogami przejechalbym jakies
    20-30km bez oplaty. Jesli sytuacja bedzie sie powtarzac czesciej to
    oleje ten luksus. Z drugiej strony to chyba nic sie nie zmieni, skoro
    jest sznurek chetnych aby uiscic oplate, to stalexport nic tylko sie
    cieszy. Najwyzej rozbuduje punkt poboru oplat o kolejne kilka bramek i
    moze laskawie zrobi jedna dla motocyklistow - wszyscy beda szczesliwi ;)

  • 12. Data: 2010-08-24 15:17:05
    Od: <bma>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci

    "Pawel Sz." <p...@i...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    >Troll?

    Pewnie nie zrozumiales, ze nie chodzi o stanie w korku, gdzie to, ze
    motocyklista sobie pojedzie szybciej w zasadzie nikomu innemu nie powinno
    przeszkadzac (z reguly nie spowalnia innych). Tu chodzi o kolejke do bramek,
    gdzie kazdy zostaje indywidualnie obsluzony w takiej kolejnosci w jakiej
    podjechal. To, ze motocyklista sie zmiesci miedzy stojacymi samochodami nie
    upowaznia go do wpychania sie przed innych.

  • 13. Data: 2010-08-24 15:17:12
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    kamil pisze:
    > Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

    jesteś typowym trollem a dodatkowo nie umiesz zachować się na drodze
    skoro wypisujesz takie pierdoły.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-08-24 15:17:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Korki ?
    > W sklepie i na poczcie motocyklisci tez maja pierwszenstwo ? :-)

    Jesli chcesz bramke porownywac do poczty, to tak - pierwszenstwo maja ludzie
    z wypelnionym druczkiem, a jak ty chcesz sobie kartofle opakowac i wypelnic
    przekaz, to stan z boku i daj ludziom przejsc. :)

    Pozdrwiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-08-24 15:17:45
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 14:07:22 +0100, kamil napisał(a):

    > Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

    Idąc dalej tym tokiem rozumowania.
    "Po to kobieta zachodzi w ciążę żeby nie stać kolejce przy kasie."

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 16. Data: 2010-08-24 15:18:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <o...@c...pl> wrote in message

    > chamstwem jest wciskanie się.

    > ale nie wciskając się na chama w kolejkę.

    Na chama? "Kierowcy stojacy tuz przed okienkiem do zaplaty grzecznie ich
    puszczaja".

    Pozdrwaiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-08-24 15:19:53
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "huri_khan" <s...@s...pl> wrote in message

    > Idąc dalej tym tokiem rozumowania.
    > "Po to kobieta zachodzi w ciążę żeby nie stać kolejce przy kasie."

    Czyli mialem racje - zal dupe sciska, ze musisz* stac w korku a motocykl
    nie. ;)

    Pozdrwiam
    Kamil

    *Nie mam motocykla i miec nie planuje, ale kiedy widze nadjezdzajacy a sam i
    tak nigdzie sie nie ruszam, to staram sie zrobic mu miejsce.

  • 18. Data: 2010-08-24 15:20:08
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    mleko wrote:

    > Sprawa jest prosta. Brakuje bramki dla motocyklistow. Z pretensjami
    > nalezy zglaszac sie do zarzadcy.

    I dla fioletowych samochodów też nie ma! Dla tych wiozących kota też nie ma.
    Co to za zarządca, nosz!

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 19. Data: 2010-08-24 15:21:37
    Od: Paweł Sz. <p...@i...pl>

    On 24 Sie, 15:13, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:

    > nie spotkałem się nigdy z takim czymś, jak się ktoś wciska to się zwykle
    >   go blokuje :)

    ...czyli z tego wynika, ze tutaj zadzialal efekt "grupy w skórach na
    motorach"... :-P
    Rzadko jezdze naszymi autostradami (bo nosi mnie raczej na wschod
    Polski, gdzie takich wynalazkow jeszcze nie ma ;-)) i ta uprzejmosc i
    gorliwosc w puszczaniu bez kolejki "braci mniejszych" troche mnie
    wkurzyla.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 20. Data: 2010-08-24 15:24:54
    Od: Paweł Sz. <p...@i...pl>

    On 24 Sie, 15:18, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > "krzysiek82" <o...@c...pl> wrote in message

    > Na chama? "Kierowcy stojacy tuz przed okienkiem do zaplaty grzecznie ich
    > puszczaja".

    Wyrwales to z kontekstu. Serio nie wiesz o czym ja pisze???

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel