  • 131. Data: 2010-08-26 19:39:08
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 20:43:23 +0200, Mario <c...@o...pl> wrote:

    >ponieważ może się okazać że jest w ciąży ;-) :-D

    I należy do ZBOWiDu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 132. Data: 2010-08-27 14:27:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2010 15:47, Arek (G) pisze:

    > A może nacisk na np. 1cm2.

    Na jedno wychodzi. Powierzchnia styku jest mniej-więcej taka sama, a kół
    tylko o połowę mniej.

    > Prędkość chyba też ma znaczenie.

    Przy tej masie i powierzchni czołowej - niewielkie.

  • 133. Data: 2010-08-27 16:54:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 14:27:40 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    >Na jedno wychodzi. Powierzchnia styku jest mniej-więcej taka sama, a kół
    >tylko o połowę mniej.

    Liczy sie wtedy cisnienie w kolach - oni tez maja ~2 at ?

    No ale dochodzi jeszcze wielkosc tez powierzchni - cisnienienie
    wysokie, ale powierzchnia mala - to sie malo drogi niszczy.
    W dodatku pozadanym obszarze czyli na srodku :)

    J.

  • 134. Data: 2010-08-27 17:15:19
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 27 Sie, 16:54, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    e tam, ze 20x wieksza w samochodzie ;) - np. w astrze mam szerokosc
    opony 195mm, cala szerokoscia dotyka asfaltu, a w moto opona jest
    polokragla w przekroju i dotyka ze ~2cm na szerokosc...

    > Liczy sie wtedy cisnienie w kolach - oni tez maja ~2 at ?

    Hm... a co ma do tego cisnienie w oponie? W kolarzowkach to pod 10atm
    jest... ;)

    WS

  • 135. Data: 2010-08-27 21:48:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <c...@o...pl> wrote in message news:i514pa$dem$1@news.onet.pl...
> [...]
    > pasy, oczywiście kolejka jest dluga), mam "pole position" i czekam na
    > zielone światło. Zielone mają ci co jadą prosto (też dwa pasy). No i
    > obserwuję w prawym lusterku, czy ktoś zwalnia. Jest! Jedzie autko, które
    > nie chce czekać z innymi, przejeżdża obok mnie, hamuje (jadący za nim
    > trąbią), próbuje wjechać przede mnie i na pasach już poczekać z nami na
    > zielone. Cóż, nie udało się bo ruszyłem ostro (pech dla niej że akurat
    > dostałem zielone) powodując że buraczyca (tak, babeczka) musiała zwolnić i
    > wepchać się za mnie. Na następnych światłach popukała się mi w głowę i

    Szkoda że nie wpadło Ci do głowy, że mogła po prostu zająć zły pas
    nieświadomie lub nie znała tego skrzyżowania i za późno zorientowała
    się że musi skręcić w lewo...
    Nie każdy łapiący się pod "cwaniactwo" rzeczywiście jest cwaniakiem.
    Na drodze jest mnóstwo ciamajd które jeżdżą jakby głowy nie mieli...
    Łatwo niesłusznie posądzić ich o cwaniactwo - i - robiąc niebezpieczną
    sytuację jaką Ty zrobiłeś - doprowadzić do wypadku...

  • 136. Data: 2010-08-28 17:34:21
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Szkoda że nie wpadło Ci do głowy, że mogła po prostu zająć zły pas
    > nieświadomie lub nie znała tego skrzyżowania i za późno zorientowała
    > się że musi skręcić w lewo...

    Co nie znaczy, że to ją upoważnia do wpychania się za wszelką cenę.
    Można pojechac skrzyżowanie czy dwa dalej i zawrócic.

    > Nie każdy łapiący się pod "cwaniactwo" rzeczywiście jest cwaniakiem.
    > Na drodze jest mnóstwo ciamajd które jeżdżą jakby głowy nie mieli...

    To niech się uczą i myślą.

    > Łatwo niesłusznie posądzić ich o cwaniactwo - i - robiąc niebezpieczną
    > sytuację jaką Ty zrobiłeś - doprowadzić do wypadku...

    Prawda. Ale może jednak taka panienka, która się "pomyliła" następnym razem
    pomyśli sekundę dłużej przed takim manewrem i wymyśli, że na następnym
    skrzyżowaniu może bezpiecznie zawrócić...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 137. Data: 2010-08-31 22:06:27
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-08-27 21:48, Pszemol pisze:

    > Szkoda że nie wpadło Ci do głowy, że mogła po prostu zająć zły pas
    > nieświadomie lub nie znała tego skrzyżowania i za późno zorientowała
    > się że musi skręcić w lewo...
    i dlatego celowo zwolniła już wcześniej migając kierunkiem, zanim
    próbowała wskoczyć. Czasem tak się zdarza, masz rację ale wtedy on/ona
    włącza kierunek i czeka aż ktoś wpuści.

    > Nie każdy łapiący się pod "cwaniactwo" rzeczywiście jest cwaniakiem.
    > Na drodze jest mnóstwo ciamajd które jeżdżą jakby głowy nie mieli...

    no i dlatego pokazują "fucka" później, przecież każdy ciamajda tak
    działa w przypływie adrenaliny ;-)

    pozdrawiam
    mario