  • 121. Data: 2010-08-25 15:54:19
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Aug 2010 13:11:17 +0100, kamil wrote:

    >The bridge has a toll charge of ?2.70 (as of 10 April 2009) for cars. The
    >Humber Bridge is the only major toll bridge in the United Kingdom to charge

    No, ten jest raczej minor :-)

    >tolls to motorcycles (?1.20); others such as the Severn crossings and the
    >Dartford Crossing are free. I

    Aczkolwiek o Severnie pisza tak: Motorcycles and Disabled badge
    holders are exempt from the tolls, although both must stop at the toll
    booths to have their eligibility confirmed, and also to allow the
    barrier to be raised.

    Czy motocyklisci maja osobna bramke - nie wiem.
    Ale pisza tez ze jest system elektroniczny .. a motocyklisci pewnie
    dalej czekaja na bramce :-)

    J.

  • 122. Data: 2010-08-25 16:53:30
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz robić wszystko i do czysta - każdemu motocykliście.
    > Tylko dlaczego myślisz, że inni to lubią??

    Inni motocykliści? Jeszcze żaden nie miał mi tego za złe.

    Jurand.

  • 123. Data: 2010-08-25 16:57:59
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    >
    > Czy motocyklisci maja osobna bramke - nie wiem.
    > Ale pisza tez ze jest system elektroniczny .. a motocyklisci pewnie

    Przez Severn przejezdalem wieki temu ale automatyki tam nie bylo. Pewnie
    operator bramki podnosi ja widzac motocykl z daleka, albo moze jakis osobny
    przejazd, diabli wiedza.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 124. Data: 2010-08-25 17:45:54
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 15:25:24 +0200, P_ablo napisał(a):

    > Uzytkownik "Pawel Sz." <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Mylisz sie, motocyklisci maja "miedzypas" i "miedzybramki".
    > I Tobie jako blachosmrodziarzowi chuj do tego, oni poruszaja sie niejako w
    > innym wymierze nie wplywajac na pozostaly ruch.

    W wymiarze organiczno - roślinnym. Rozumiem też z blachosmrodziarza, że te
    motory są z drewna, a z ich rur wydechowych pachnie fiołkami.

  • 125. Data: 2010-08-25 17:49:53
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 07:59:26 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > To jest argument, który jeszcze jestem w stanie zrozumieć.

    Jasne, niech staruszkowie i kobiety w ciąży w autach bez klimatyzacji sobie
    mdleją w upały.

  • 126. Data: 2010-08-26 15:46:24
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-08-25 13:54, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4c7500cd$1@news.home.net.pl...

    > A jakie znaczenia ma masa osobowki i motocykla?
    > Skoro droga jest obliczona na ciezka ciezarowke, to osobowka czy motocykl
    > nie sa w stanie jej nic zrobic. Zuzywanie sie poprzez scieranie warstwy
    > scieralnej to chyba najmniejszy problem dla drogowcow. IMO najwiekszym
    > problemem dla drog w naszym klimacie sa czeste przejscia przez 0 stopni C

    Co ciekawe to zabójcze przejście przez 0 stopni C, niszczy tylko polskie
    drogi. Inne drogi o tym nie wiedzą i dają sobie radę.

    A.

  • 127. Data: 2010-08-26 15:47:14
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-08-25 13:38, Andrzej Lawa pisze:

    > A porównaj masę przeciętnego motocykla i przeciętnego samochodu...

    A może nacisk na np. 1cm2. Prędkość chyba też ma znaczenie.

    A.

  • 128. Data: 2010-08-26 16:00:39
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Arek (G) wrote:

    > napisał w

    > Co ciekawe to zabójcze przejście przez 0 stopni C, niszczy tylko
    > polskie drogi. Inne drogi o tym nie wiedzą i dają sobie radę.

    Nie wiem czy tak wszystkie inne "dają sobie radę".

    Przejście przez 0 stopni w te i wewte działa zabójczo na zaniedbane
    drogi - powiększa uszkodzenia.

    A że u nas się remontuje dopiero jak już ciągnik typu ursus ma problem
    z przejechaniem...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 129. Data: 2010-08-26 16:25:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2010 15:46:24 +0200, Arek (G) wrote:

    >Co ciekawe to zabójcze przejście przez 0 stopni C, niszczy tylko polskie
    >drogi. Inne drogi o tym nie wiedzą i dają sobie radę.

    Bo u innych nie ma tylu przejsc :-)
    Na czeskich tez robi wrazenie.

    Co by nie mowic - ilosc dziur wyraznie rosnie po mrozach.
    Ale problem pewnie w wykonastwie, tylko ze to by trzeba droge zerwac
    gleboko i zrobic jeszcze raz.

    J.

  • 130. Data: 2010-08-26 17:00:11
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Uzytkownik "Pawel Sz." <p...@i...pl> napisal w wiadomosci grup
    0g2000yqb.googlegroups.com...

    > Co
    > kieruje kierowcami, ktorzy juz odstali swoje, ze tak chetnie
    > wpuszczaja motocyklistow przed siebie, kurrrrde, nie rozumiem, kolejny
    > dowod na to, ze cwaniactwo na drodze sie oplaca :-P

    Dla mnie to bardzo logiczne i przemyslane dzialanie. Ja tez nie chcialbym
    zeby mnie potem ci motocyklisci wyprzedzali na autostradzie. Zawsze to
    bezpieczniej i ciszej.

    JS