    Date: Mon, 14 Jun 2010 15:23:54 +0200
    From: Mateusz Papiernik <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaka torba LowePro?

    W dniu 2010-06-14 14:55, de Fresz pisze:
    > Zerknij na Tamraca* Velocity 9-10x - slingshot, ale daje się w miarę
    > wygodnie nosić z plecakiem.

    Zerkne, dzieki :)

    > A tak swoją drogą - współczuję żywotu szerpy. Ale większość ludzi musi
    > przejść przez ten etap w życiu, zanim zmądrzeje.

    E, nie praktykuję. To ma pełnić rolę przewozową z lokalizacji A do
    lokalizacji B. Z reguły lokalizacją B jest albo odległe studio, albo
    odległy dom. Jak już tam te toboły postawię, to nie noszę ich więcej ze
    sobą.

    Na wypady zewnętrzne na zdjęcia biorę jedno ze szkieł tylko, nie lubię
    targać sprzętu.

    > * Tak, wiem że miało być Lowe, ale o ich tanich produktach ma
    > nienajlepsze zdanie, zarówno pod względem dizajnu, jak i trwałości.

    Cenna informacja, dzięki :)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW