  • 51. Data: 2014-01-08 23:23:27
    Temat: Re: Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.01.2014 15:40, Janko Muzykant pisze:

    > To nie problem tylko zaleta - nikt tam nie postawi kolejnego domu.
    > Gdybym szukał jakiejś działki dla siebie wybrałbym w kolejności: przy
    > cmentarzu, jednostce wojskowej, linii przesyłowej, a nawet torze
    > kolejowym itp. Tacy sąsiedzi są dużo mniej uciążliwi :)

    Cmentarz OK, lokatorzy raczej spokojni ;) ale tory kolejowe (używane) są
    dość hałaśliwe. nie wiem jak jednostka wojskowa (zakładając, że to nie
    lotnisko albo poligon ;) )

  • 52. Data: 2014-01-09 06:55:37
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Fikcją. Wystarczy elementarna wiedza na temat fizyki atmosfery.

    Fikcją z elementem prawdy - bo witamin w tych smugach nie znajdziesz,
    ot, syf jak z rury wydechowej starego traktora (bo na silnikach
    turboodrzutowych katalizatora i filtra sadzy założyć nie idzie...)

    --
    Darek

  • 53. Data: 2014-01-09 06:59:04
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    > Tak, ale to problem dla radioodbiorników. Jesteś radioodbiornikiem?

    Używam, i to takich specyficznych, dziesiątki nanowoltów czułości...
    DVB-T z porządnego nadajnika będzie raczej odporne ale jeszcze telewizja
    analogowa potrafiła dostawać po tyłku od ulotów zbyt bliskiej linii jak
    sygnał nie był za mocny.

    --
    Darek

  • 54. Data: 2014-01-09 07:54:00
    Od: Jack <J...@w...pl>

    > Nie, energią cząsteczek.
    Czyli częstotliwością, zapomniałeś że: E=hv ?
    Możesz preferować podejście korpuskularne, ale gamma to dalej jest fala EM.

  • 55. Data: 2014-01-09 07:59:13
    Od: Jack <J...@w...pl>

    W dniu 2014-01-08 23:17, Andrzej Lawa pisze:

    > Reprezentuję interesy rozumu. W odróżnieniu od ciebie, reprezentującego
    > interesy religii czy innej ciemnoty.

    Jeśli nie potrafisz znaleźć wiarygodnych raportów na ten temat (m.in.
    WHO) to raczej nie reprezentujesz interesów rozumu...
    Nie zamierzam cie przekonywać, nie zależy mi na tym. Mam ciekawsze
    rzeczy do roboty niż gadanie z hejterami twojego pokroju, którym wydaje
    się że pozjadali wszystkie rozumy, a reszta społeczeństwa to banda idiotów.

  • 56. Data: 2014-01-09 18:51:58
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > No, na pewno nie - jak się urwie o spadnie na dom do może być
    > nieprzyjemnie. I to w sumie jedyny problem.

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34860,12194298,
    Niezwykle_zjawisko_pod_linia_wysokiego_napiecia.html

  • 57. Data: 2014-01-10 01:55:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" lakj4v$ljo$...@n...news.atman.pl

    > Cmentarz OK, lokatorzy raczej spokojni ;)

    Niby tak, ale na początku listopada stają się niespokojni. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 58. Data: 2014-01-10 08:45:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2014 01:55, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Andrzej Lawa" lakj4v$ljo$...@n...news.atman.pl

    > Niby tak, ale na początku listopada stają się niespokojni. ;)

    Eee, tylko nastrojowe lampki włączają.

  • 59. Data: 2014-01-10 10:04:09
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości

    > Eee, tylko nastrojowe lampki włączają.
    Nie. To jak w tym dowcipie, że by wszyscy chincycy przyszli do polski i z powrotem bo
    wtedy przez ruskich będą dwa razy przechodzić. W okresie listopada będzie ruch (w
    zależności od wielkości cmentarza) że może starczyć za cały rok.

    J.

  • 60. Data: 2014-01-10 17:31:11
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli tylko nie kręci się tak długo jak długo jest się wystawionym na
    > ekspozycję tego pola magnetycznego od linii. Kto wytrzyma 12h na dobę na
    > karuzeli kręcącej się z prędkością 50obr/sek? Ręka od góry!

    Ja!!
    Podpisano - transformator :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.