    Date: Thu, 09 Jan 2014 07:59:13 +0100
    From: Jack <J...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...

    W dniu 2014-01-08 23:17, Andrzej Lawa pisze:

    > Reprezentuję interesy rozumu. W odróżnieniu od ciebie, reprezentującego
    > interesy religii czy innej ciemnoty.

    Jeśli nie potrafisz znaleźć wiarygodnych raportów na ten temat (m.in.
    WHO) to raczej nie reprezentujesz interesów rozumu...
    Nie zamierzam cie przekonywać, nie zależy mi na tym. Mam ciekawsze
    rzeczy do roboty niż gadanie z hejterami twojego pokroju, którym wydaje
    się że pozjadali wszystkie rozumy, a reszta społeczeństwa to banda idiotów.