  • 31. Data: 2020-08-25 00:50:26
    Temat: Re: Jaka teraz kamera / rejestrator?
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 23 Aug 2020 00:07:16 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >1/ Sprawdzić, czy się nagrywa. Rejestratorów miałem co najmniej
    >kilkanaście, sporo różnych też instalowałem. Może ze trzy z nich
    >prawidłowo działały. Najczęściej albo przestawały nagrywać, albo gubiły
    >datę/godzinę, albo nagrywały tylko kilka pierwszych sekund.

    70mai używam już drugi rok. Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby nie
    nagrywała. A czy nagrywa to można łatwo stwierdzić - dioda LED
    sygnalizuje stan urządzenia.

    >2/ Chcę pokazać coś komuś na szybko - bez ekranu też może być ciężko.

    Łączysz się przez WiFi z telefonem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 32. Data: 2020-08-25 00:51:48
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 22 Aug 2020 15:57:40 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Zaś mój po wymianie trzyma 2-gi rok bez obserwowalnej degradacji.
    >Znaczy: kup następnym razem o $0.5 droższy.

    Na razie to g1w leży gdzieś w piwnicy ;)

  • 33. Data: 2020-08-25 08:58:11
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    70 mai lite opcjonalny gps, fhd (h264)

    tu udalo sie chinczykom wkleic pozycje i predkosc do strumienia video

    70 mai pro opcjonalny gps, fhd i kombinowane 4k (h265) ADAS

    tu moze uda sie komus zmodowac firmware wiec teoretycznie mozna olac ADAS-ia
    zwlaszcza jesli ktos nie dokupil gps-a

    ps ali wlasnie uruchomil presale na A800
    https://pl.aliexpress.com/i/4001344784066.html

  • 34. Data: 2020-08-26 21:16:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-22 23:56, heby wrote:

> [...]
    > używane przez Januszy po śladach od trytytek. XXI wiek, co robić.
    >
    > Ja rozumiem, był bład w informacji o produkcje, niesprawne, krzywe itd
    > itp. Ale żeby se sprawdzić? Ja bym chętnie przyjął jako sprzedawca, o
    > ile tenże Janusz pokryje te kilkanaście zł. Ale nie pokryje. To Janusz.
    > Reszta frajerów pokryje.
    >
    > PS. Kupuje czasami towar "ze zwrotu". W jednym znalazłem prusaka, na
    > szczęście martwego, inny znowu był zalany czymś lepkim (głośnik BT).
    > Naście zł, prawda?
    >
    > PS2. A nie szkoda tej przedniej szyby wiercić pod trytytki?

    Niekiedy sprzedawca odliczy użytkowanie.

  • 35. Data: 2021-05-14 22:23:47
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-08-21 o 09:57, heby pisze:

    > Ekran w 70MAI jest ok. Ta kamera ma inną
    > wadę: gada i nie da się tego wyłaczyć.

    To już nieaktualne.
    Kupiłem 70MAI A800s 4K i okazuje się, że można ustawić trzy poziomy
    głośności, lub całkiem to gadanie wyłączyć. Dodatkowo: po uaktualnieniu
    firmware do wersji 1.0.0 WW, oprócz polskiego menu, po polsku mówi też
    lektorka.

    --
    -
    Akarm