-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx04.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
Date: Wed, 10 Oct 2012 11:03:43 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 35
Message-ID: <k53kmf$6ns$3@dont-email.me>
References: <507288c7$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...com>
<13yohgux70alg$.13qef9ltqhi47$.dlg@40tude.net>
<k4v8dk$ti0$1@news.task.gda.pl>
<50732bfc$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<k4vbqo$77f$1@news.task.gda.pl>
<6...@4...com>
<k50ils$r19$1@news.task.gda.pl> <k50kjb$11l$1@node1.news.atman.pl>
<k50sl1$hln$1@news.task.gda.pl> <k50thf$4o1$1@node1.news.atman.pl>
<5073ffe7$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@4...com>
<k53dbb$2pne$1@news2.ipartners.pl> <k53ft6$k0n$1@node2.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 10 Oct 2012 11:03:43 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx04.eternal-september.org;
posting-host="3026d21335b9ab018b14c357261dfd21"; logging-data="6908";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18sv+suwhF+Oy59yKadGEWz"
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Cancel-Lock: sha1:lQNUIeyd8svY5E8CBPWJH1xOz7I=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468155
[ ukryj nagłówki ]Dnia pięknego Wed, 10 Oct 2012 11:41:48 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
napisał:
> W dniu 2012-10-10 10:58, Jakub Witkowski pisze:
>> W dniu 2012-10-09 17:03, jerzu pisze:
>>
>>> 150.65 - 150KM 6,5t DMC
>>> 150.35 - 150KM 3,5t DMC (a dokładniej 3490 kg)
>>>
>>> Czyli jest przekręt przy rejestracji, w czym pewnie maczał paluchy
>>> sprzedawca (zmiana homologacji).
>>
>> Ale to nie jest przekręt.
>
> Nie no, skąd. To jest tylko "wyraźne mruganie okiem do nabywcy..."
o ile w przypadku mieszalnika pasz mieszanie betonu nie jest
zabronione, ,a to tylko głupota ustawodawcy, to wożenie więcej niż 3.5 tym
co ma taką homologację już tak
>
>> Przecież nie ma obowiązku homologowania i rejestrowania
>> na max. tyle, ile auto technicznie jest w stanie przewieźć
>> (bezpiecznie).
>
> Jasne, samochód przyjeżdża z homologacją na 6,5t, a wyjeżdża na 3490kg.
to jest homologacja fabryczna. ten samochód już tak przyjeżdża. nikt tego
lokoalnie nie zmienia
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.12 13:17 RoMan Mandziejewicz
- 20.10.12 23:22 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=