    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaka słuchawka bluetooth 4.0 ?
    Date: Sun, 26 Jan 2014 15:30:34 +0100

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 13:51:24 +0100, Marek napisał(a):

    > Może są jakieś zestawy w optymalnej
    > cenie, które zagwarantują dobrą jakość rozmowy z tłumieniem hałasu i
    > będę wiedział kto dzwoni (przy tym nie upieram się)? Muszę też mieć
    > sygnalizację akustyczną, że urządzenie ma niski poziom energii.

    Optymalnie, to kup dowolnego Plantronicsa. Obecnie używam M100, który
    rozpada się ze starości ale działa. Miałem też M50, M55, jedzie do mnie
    ML20. Różnice w jakości rozmów są kosmetyczne - wszytkie pozwalają
    swobodnie rozmawiać w samochodzie nawet przy prędkościach autostradowych.
    Mają zwykle trzy przyciski: włącznik (przesuwany), klawisz odbioru i
    klawisz głośności Klawisz głośności jest jeden: głośność jest zmieniana w
    czterech albo pięciu krokach - każde naciśnięcie to głośniej, po
    najgłośniejszym wraca na najciszej. Droższe słuchawki mają możliwość
    odbierania/odrzucania głosem (mi nie działało), mówią ile godzin baterii
    zostało (tańsze mówią "battery low/mid/high). Dla użytkowania nie ma to
    istotnego znaczenia, ale jeżeli ktoś lubi i cena nie gra roli, to czemu
    nie. Najtańsze słuchawki (chyba seria ML) nie mają możliwości obsługi dwóch
    telefonów, co dla niektórych może być dużą wadą.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek