eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJaka przyszłoś ekranów TV? Pogadajmy na ten tematRe: Jaka przyszłoś ekranów TV? Pogadajmy na ten temat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaka przyszłoś ekranów TV? Pogadajmy na ten temat
    Date: Thu, 15 Jan 2009 15:16:50 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <gkng6e$qla$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <gkjasp$8mk$1@node2.news.atman.pl>
    <gkko9b$t49$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkkprc$efc$1@node2.news.atman.pl>
    <gkkrjc$8kh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkkvad$ie9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkl170$77r$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gklqob$e4p$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: ani155.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1232028687 27306 83.17.90.155 (15 Jan 2009
    14:11:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jan 2009 14:11:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:554230
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    news:gklqob$e4p$1@news.wp.pl...

    > Ściema. Przykładowo iSuppli kiedyś liczyła, ile kosztują same elementy >
    8GB iPhona (gdy pierwsza wersja weszła na rynek USA). Wyszło $266 a
    > Apple to sprzedawał w sklepach za $599.

    Śmiem twierdzić, że przy takiej kalkulacji Apple w ogóle by się za to nie
    zabrał. Prawdę mówiąc nigdy nie słyszałem o tak małym zarobku w przypadku
    masówki. Są 2 wyjścia: albo jest to wyjątek (bo nie masówka ? - 14mln to
    jednak masówka, bardzo nietypowe ? Apple nie ciął kosztów ?) albo nie mamy
    możliwości dotarcia do prawdziwych cen. Jeśli rezerwujesz całą produkcję
    jakiejś kostki nie obowiązuje Cię oficjalna cena z netu, nawet hurtowa. A
    jeśli wynegocjowałeś naprawdę dobrą cenę, to ani Ty ani producent się z tym
    nie obnosi, żeby mniejsi klienci nie czuli się oszukani.
    Przyznasz zresztą, że publicznie podana informacja, o godziwym zysku
    wynoszącym 50% ceny końcowej jest dla klientów do przełknięcia natomiast
    taka sama informacja o zysku na poziomie np. 90% ceny mogłaby nawet u
    zagorzałych fanów marki wywołać niemiłe wrażenia przekładające się na
    mniejszą sprzedaż lub nie daj Boże bojkot czy jakieś zorganizowane formy
    narzekania. Idąc dalej, nawet mam wrażenie, że iSuppli podał dokładnie taką
    informację, jakiej przeciętny klient się spodziewał - nie masz takiego
    wrażenia ?

    e.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: