  • 11. Data: 2009-10-08 19:23:27
    Temat: Re: Jaka przetwornica
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Thursday, October 8, 2009, 8:28:02 PM, you wrote:

    > Na elektrodzie znalazłem wzór:
    > n = (U * 10^8)/(4*f*Bm*Qr) i to dość dokładnie zgadza się z parametrami
    > transformatorów z zasilaczy do PC
    > Na podane przez RoMan'a stronie przy tym samym rdzeniu (przynajmniej
    > jeżeli chodzi o wymiary) ilości zwojów są zdecydowanie większe i obawiam
    > się czy zmieszczę uzwojenie.

    Na podanej przez RoMana stronie, dotyczącej dwutranzystorowego
    forwarda, ilości zwojów są poprawne. Natomiast na stronie dotyczącej
    półmostka, liczby zwojów są zawyżone dwukrotnie. Nie mam pojęcia
    dlaczego. Ten błąd ma lata i przez lata nie został poprawiony.

    > Czego się lepiej trzymać.

    Rozsądku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2009-10-09 12:00:40
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

> [...]
    > półmostka, liczby zwojów są zawyżone dwukrotnie. Nie mam pojęcia
    > dlaczego. Ten błąd ma lata i przez lata nie został poprawiony.

    Jeszcze raz dzięki

    Pozdrawiam
    G.B.