  • 1. Data: 2010-07-29 14:28:44
    Temat: Jaka przelotke do dysku dobrac?
    Od: "henk" <h...@i...pl>

    Witam chcialbym w tym lapopie ecs A929
    http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Product/Product_Det
    ail.aspx?CategoryID=3&DetailID=225&DetailName=Featur
    e&MenuID=93&LanID=0

    zamontowac dysk twardy , jakiej maxymalnei pojemnosci moge dokupic
    dysk,ktory zobaczy plyta gl. tego lapka? tylko max 40gb?
    I drugie pytanie, jaka przelotke musze kupic do tego dysku, mam info"w
    lapopie brak przelotki do dysku" moze ktos mi wskarze aukcje na llegro,
    gdzie sa takie przelotki?Dzieki za info

  • 2. Data: 2010-07-29 16:21:30
    Temat: Re: Jaka przelotke do dysku dobrac?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > I drugie pytanie, jaka przelotke musze kupic do tego dysku, mam info"w
    > lapopie brak przelotki do dysku" moze ktos mi wskarze aukcje na llegro,

    Wpisujesz w wyszukiwarce Allegro: <ECS A929>, z wyszukiwaniem w opisach.
    Druga aukcja to jest to.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2010-07-30 10:22:16
    Od: "henk" <h...@i...pl>

    ok, to tez juz kiedys znalazlem, ale to straaasznie drogie !!!