  • 1. Data: 2010-07-29 17:24:54
    Temat: Monitor panoramiczny lcd 23-24" tunerem tv lub gniazdem scart
    Od: "Grzechu" <m...@m...com>

    Rozwazam zakup monitora lcd panoramicznego 23-24".
    Prosze o zapodanie kilku modeli, ktorymi moglbym sie zainteresowac.

    Wymagania sa takie:
    1. Kwota do wydania do 1200zl
    2. Dobre podswietlenie, kontrast bez wzgledu na kat patrzenia. (Od 5 lat mam
    Samsunga 17" 710N i nie jestem zadowolony - obraz malo wyrazisty,
    nienaturalne kolory).
    3. Wbudowany tuner tv analog+dvb-t lub wejscie scart, zeby mozna bylo
    dolaczyc zewnetrzny tuner.
    4. Wbudowane glosniki.
    5. Bez oslepiajacych kontrolek i innych swiecacych bajerow na przednim
    panelu.
    6. Przydalaby sie funkcja PIP dla dwoch zrodel sygnalow (czy wogole cos
    takiego wystepuje w monitorach?)

  • 2. Data: 2010-07-29 17:53:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-29 19:24, Użytkownik Grzechu napisał:

> [...]
    > panelu.
    > 6. Przydalaby sie funkcja PIP dla dwoch zrodel sygnalow (czy wogole cos

    Powiedział bym że potrzebujesz małego telewizora LCD z wejściem
    monitorowym. Coś w tym stylu:
    http://allegro.pl/item1165144931_tv_lcd_24_samsung_p
    2470hd_mpeg_4_fullhd_wwa.html
    http://allegro.pl/item1165981983_tv_lcd_24_cale_full
    _hd_dvd_divx_dvbt_mpeg4_12_volt.html

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-08-01 08:31:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Jul 2010 19:53:30 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >http://allegro.pl/item1165144931_tv_lcd_24_samsung_
    p2470hd_mpeg_4_fullhd_wwa.html

    Moi rodzice mają coś takiego, uzywane jako TV, sporadycznie podłączne
    do laptopa. IMHO bardzo ładny obraz z komputera, który podłączony jest
    złączem analogowym, ładniejszy niż na mojej plaźmie Panasonica. Nie
    wiem jak z TV w full HD, rodzice mają analogową kablówkę (Aster),
    obraz jest jakiś taki dziwny. Aha, ten z aukcji nie ma eurozłącza, w
    odróżnieniu od "mojego". Co do oczojebnych podświetleń - TV ma
    sensorowe sterowanie, podświetlone na czerwono. Ale po jakimś tam
    czasie podświetlenie wygasza się.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280