    From: Michal <u...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka płyta ze "zintegrowaną grafiką" dla Core-i7 2700K?
    Date: Fri, 17 Feb 2012 10:39:52 +0100

    W dniu 2012-02-17 09:53, work pisze:

    > to asrock jest bardziej stabilny od asusa, nie wiedziałem

    Jako aktualny posiadacz ASROCKA 939DualSATA2 oraz
    Asusa M4A77TDPRO śmiem twierdzić że tak. Asrock nie ma przynajmniej
    dziwnych jazd z napięciami 5V, obsługą niektórych urządzeń USB i nie
    wykrzacza się co n-ty POST z komunikatem "overclocking failed" mimo że
    żadnego OC niet, a CPU to Phenom II 955 Black, na którym nawet nie ma co
    odblokowywać, bo już fabrycznie jest odblokowane. RAM tak samo typowy
    4x2GB Kingston HyperX.
    Jakbym miał wybierać to następna płyta będzie Asrocka - nawet wiem
    która: 990FX-Extreme4 albo jej następczyni jak wyjdzie gdy już AMD
    dopieści architekturę Buldozerów w kolejnym wcieleniu:
    http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=990FX%20
    Extreme4

    --
    /MB