  • 11. Data: 2010-03-10 12:50:43
    Temat: Re: Jaka plyta, proc, pamieci i grafa, by w Battlefield BC2 pograc na srednich?
    Od: "Harry" <m...@w...pl>

    > Nie wiem gdzie to słyszałeś, ale to nieprawda. Porównując choćby TDP,
    > GTS250 - 150W, HD 5750 - 86W. W spoczynku ta ostatnia powinna pobierać
    > kilkanaście watów. Nie dotyczy GF-ów.

    Słyszałem to od znajomych posiadających takie grafy. Ale po sprawdzeniu tych
    dwóch przykładów muszę przyznać, że masz rację...

    Idealne by było kupienie całego zestawu: procek, płyta, pamiątki i grafa, od
    jednej osoby. Kupowanie pojedynczo na Alledrogo to ryzyko, że jakaś z części nie
    będzie do końca sprawna :-/ Po cichu zaczynam się łudzić, że może ktoś z
    czytających będzie chciał wymienić sobie wnętrzności na lepsze :-)

    - Harry