  • 1. Data: 2010-03-07 15:21:09
    Temat: Jaka nowa grafika? Stara została zamordowana :(
    Od: Invi <a...@o...pl>

    Witam, mój blaszak składa się z
    AMD Phenom II X4 940 (3.0GHz, 2MB L2, 6MB L3, socket AM2+)
    GA-MA790GP-UD4H
    http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-ma790gp-
    ud4h_10.html
    2x 2GB ramu Kingston 1066mhz (jeśli dobrze pamietam,) ale pracuje na
    800mhz nie wiem czemu^^

    Do tego miałem grafikę GV-R485OC-1GH
    http://www.gigabyte.pl/products/vga/specs/gv-r485oc-
    1gh.html

    Teraz potrzebuję kupić nowa grafikę, bo tamta odeszła:( I się zastanawiam
    co wziąć, na pewno Radeona tylko nie wiem na co se zdecydować, może
    Sapphire HD5850 1GB 256 PCI-E GDDR5 Toxic?

    Może ktoś ma jakieś rady i sugestie?

    Pozdro
    Invi

  • 2. Data: 2010-03-08 12:01:08
    Temat: Re: Jaka nowa grafika? Stara została zamordowana :(
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Invi" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
    ud4h_10.html
    > 2x 2GB ramu Kingston 1066mhz (jeśli dobrze pamietam,) ale pracuje na

    Te z niebieskim radiatorem? U mnie na Asusie tez nie chca na wiecej niz 800
    pracowac (nie liczac podnoszenia FSB). Zaczynam podejrzewac ze to chuyt
    mauketingowy byl, ale roznica w wydajnosci i tak pomijalna wiec nie drazylem
    dalej. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-03-08 14:09:50
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 7 marzec (niedziela), gdy o godzinie 16:21 *Invi* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > I się zastanawiam
    > co wziąć, na pewno Radeona tylko nie wiem na co se zdecydować, może
    > Sapphire HD5850 1GB 256 PCI-E GDDR5 Toxic?

    Dobry wybór.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-03-08 15:09:10

  • 4. Data: 2010-03-08 20:14:41
    Od: Invi <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-08 13:01, kamil pisze:

> [...]
    > 800 pracowac (nie liczac podnoszenia FSB). Zaczynam podejrzewac ze to
    > chuyt mauketingowy byl, ale roznica w wydajnosci i tak pomijalna wiec

    Tak te, najpierw myślałem, że wolniej pracują bo w dualu, no i cpu am2+
    a manual mówi:
    "Due to AMD AM2+ CPU limitation, memory module DDR2 1066 or above speed is
    only supported by 1 dimm per channel."
    ale jak przełożyłem na solo to i tak tylko 800mhz. Na nalepce jest
    podane wyższe napięcie niż to, na którym teraz pracują pamięci, ale cpu-z
    z spd zczytuje info, że pamięci pracują na najwyższych ustawieniach, więc
    wolałem nie grzebać w biosie przy napięciach. :/