  • 1. Data: 2010-03-07 21:39:42
    Temat: Kyocera FS-C5100DN - warto?
    Od: PrzemekM <p...@w...pl>

    Witam.
    Kilkanaście postów wcześniej pytałem o drukarkę kolorową. Po spędzeniu
    niedzieli w sieci zastanawiam się nad zakupem Kyocery FS-C5100DN.
    Przeznaczenie domowe, bez fotek.
    Miał ktoś może do czynienia z tą drukarką? Jakieś doświadczenia? Opinie?
    --
    Przemek

  • 2. Data: 2010-03-07 22:47:59
    Temat: Re: Kyocera FS-C5100DN - warto?
    Od: Konrad 'd3viCe' Pióro <x...@m...cy>

    On Sun, 07 Mar 2010 22:39:42 +0100
    PrzemekM <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Przeznaczenie domowe, bez fotek.
    > Miał ktoś może do czynienia z tą drukarką? Jakieś doświadczenia?

    To ja jeszcze zaproponuję małego Brothera. Firma z którą współpracuję
    oferuje Brothery jako uzupełnienie do dużych maszyn. Na prawdę bardzo
    dobre urządzonka, i taki maluch nabiurkowy za mniej niż 1500zł ma nawet
    autoryzację LDAP. Gdybym nie kupił innego nabiurkowego lasera parę lat
    temu to teraz mój wybór padłby właśnie na Brothera.

  • 3. Data: 2010-03-08 05:23:53
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 7 Mar, 23:47, Konrad 'd3viCe' Pióro <x...@m...cy> wrote:

> [...]
    > autoryzację LDAP. Gdybym nie kupił innego nabiurkowego lasera parę lat
    > temu to teraz mój wybór padłby właśnie na Brothera.

    Mała, wydajna drukarka lexmark c510, bardziej wydajne rozwinięcie
    serii lexmarka LEXMARK COLOR C782 DTN - waży trochę, ale jest bardzo
    ekonomiczna. Choć sam posiadam już leciwą lexmark optra color 1200 nie
    narzekam na jakość wydruku.

  • 4. Data: 2010-03-08 08:08:29
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

> [...]
    serii lexmarka LEXMARK COLOR C782 DTN - waży trochę, ale jest bardzo
    ekonomiczna. Choć sam posiadam już leciwą lexmark optra color 1200 nie

    Tylko jak pamiętam to kolega Przemek nie chciał kloca pod którym załamie sie
    półka, a widze ten Lexmark to pudło 60kg
    Bo jak waga nie gra roli to jeszcze Xerox Phaser 6250DT jest fajny

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-03-08 09:20:05
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 8 Mar, 09:08, "Irokez" <n...@e...pl> wrote:
    > U ytkownik "Andrzej" <d...@w...pl> napisa w wiadomo
    cinews:f8cec0c6-554a-40e0-98b3-784471b289ef@t20g2000

    > Ma a, wydajna drukarka lexmark c510, bardziej wydajne rozwini cie
    > serii lexmarka LEXMARK COLOR C782 DTN - wa y troch , ale jest bardzo
    > ekonomiczna. Cho sam posiadam ju leciw lexmark optra color 1200 nie
    > narzekam na  jako wydruku.
    >
    > Tylko jak pami tam to kolega Przemek nie chcia kloca pod kt rym za amie sie
    > p ka, a widze ten Lexmark to pud o 60kg
    > Bo jak waga nie gra roli to jeszcze Xerox Phaser 6250DT jest fajny

> [...]

    Duża waga podyktowana jest tonerami na 15 tys wydruków (lexmark
    c782dn). Co do kyocery ten model jest bardzo podobny osiagami i
    wizualnie do hp lj5550