  • 11. Data: 2014-04-25 04:04:17
    Temat: Re: Jaka płyta główna w desktopie Acer
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    dyskusyjnych:ljcbad$pju$...@d...me...

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message
    news:ljc8rm$cne$1@usenet.news.interia.pl...

    > Wolnych banków panie "inżynierze", BANKÓW :P

    >Hm...
    >A sprawdzałeś co znaczy "slot" w Słowniku Języka Polskiego PWN?

    >http://sjp.pwn.pl/szukaj/slot

    Twierdzisz że pamięć jest kartą rozszerzającą możliwości komputera? ROTFL

    >Tymczasem w tym samym słowniku, słowo "bank" nie odnosi
    >się do komputerów wcale:

    >http://sjp.pwn.pl/szukaj/bank

    Najwyraźniej słownik pwn nie nadąża :P

    >I co teraz, panie czepiaczu? :P

    Ano to:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bank_pami%C4%99ci

  • 12. Data: 2014-04-25 04:41:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pokaż mi łaskawie palcem gdzie napisałeś że nie posiadasz fizycznie tego
    > kompa :P

    Pokaż mi łaskawie palcem gdzie napisałem że posiadam?
    Nie obwiniaj mnie za swoje własne domysły...

    > Acer to syf najgorszy więc średnio mnie dziwi że cię olali :) Pomijam że
    > trza być skrajnym kretynem żeby producenta pytać o zamiennik :P

    Nie rozumiem... załóżmy że spaliłem płyte główną - podłączyłem 220V do
    myszki USB, spaliła się. Gwarancja nie pokrywa takiego uszkodzenia... Chcesz
    powiedzieć że producent nie zechce pomóc użytkownikowi w tarapatach? :-)

    > Mam jeden bardzo prosty pomysł. Naucz się właściwie formułować pytania.
    > Myślenie nie boli ale niektórzy muszą się przyzwyczaić :P

    Co było niewłaściwego w pytaniu CZY KTOŚ SIĘ ORIENTUJE?
    Nie pytałem jak otworzyć komputer i przeczytać nazwę producenta płyty...
    Czemu widząc w wątku pytanie "czy ktoś się orientuje" odpisałeś
    na wątek skoro się nie orientujesz? I jeszcze *mnie* za coś winisz? :-)

  • 13. Data: 2014-04-25 04:45:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Santana" <s...@i...pl> wrote in message

    > Twierdzisz że pamięć jest kartą rozszerzającą możliwości komputera? ROTFL

    A może nie jest?

    Twierdzę że słowo "slot" w kontekście gniazda komputerowego
    jest poprawnym słowem języka polskiego ujętym w słowniku PWN.
    Twierdzę też, że czepiasz się mnie że użyłem słowo pochodzenia
    angielskiego i próbowałeś się wymądrzyć że powinienem użyć słowa bank.
    Nie wyszło Ci... :-)

  • 14. Data: 2014-04-25 05:08:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > Nie wiem skąd wyczaić jaka tam płyta główna siedzi a mnie to
    > ciekawi...

    Google wyłączyli? :)

    http://tinyurl.com/mcapo5w
    http://tinyurl.com/nxtwopt

    --
    Piter

  • 15. Data: 2014-04-25 06:47:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Google wyłączyli? :)

    Dzięki... bardzo mi pomogłeś.
    Ale nie cwaniakuj, co wpisałeś do googla?
    Ja wpisywałem to:
    https://www.google.com/#q=acer+aspire+atc-605+mother
    board

    I kicha. A Ty skąd wiedziałeś żeby wpisać model bez literki A? :-)
    https://www.google.com/#q=acer+aspire+tc-605+motherb
    oard
    Bo google Ci w tym nie pomogło, sam musiałeś to wymyślić...

    Swoją drogą dużo jest w sieci na temat komputerów TC-605
    tymczasem ten co ja znalazłem to ATC-605, niby to samo
    ale niekoniecznie :-)

    > http://tinyurl.com/mcapo5w
    > http://tinyurl.com/nxtwopt

    Płyta wygląda ciut "podstawowo", tak między nami mówiąc... :-)

    Wyrób domowy Acera czyli pojawia się nowe pytanie: czy otwory
    montażowe pod dziury w obudowie będą pasować do
    standardowych płyt (u)ATX gdy będzie się chciało zrobić jakiś
    upgrade czy będą jaja jak w komputerach Compaq'a czy Dell'a...

    Ech, chyba lepiej kupić desktopa ASUSa albo poskładać sobie samemu.

  • 16. Data: 2014-04-25 10:19:03
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Czy ktoś się orientuje jakie firma Acer montuje w desktopach mb?

    Foxcony pewnie i to pod zamówienie na konkretny desktop .

    > Np. w takim: http://www.frys.com/product/7994890
    > http://us.acer.com/ac/en/US/content/model-datasheet/
    DT.SRQAA.010
    > Interesuje mnie to, że ma w *desktopie* wifi i bluetooth 4...
    > Czy to jest według Was normalne?

    Załatwia to jeden scalak/płytka albo coś ala micropen wsadzony na stałe do
    portu USB a przynajmniej takie rozwiązania spotkałem w innych płytach.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-04-25 10:45:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-25 04:45, Pszemol pisze:
> [...]
    > Twierdzę też, że czepiasz się mnie że użyłem słowo pochodzenia
    > angielskiego i próbowałeś się wymądrzyć że powinienem użyć słowa bank.

    Ale bank pamięci może mieć jeden lub więcej slotów/gniazd.

    A podpieranie się słownikiem języka polskiego do terminów
    informatycznych, to trochę poroniony pomysł ;)
    To już chyba więcej można się było dowiedzieć z opracowań Marka Pampucha
    czy księdza Jana Pikuli.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2014-04-25 14:28:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale bank pamięci może mieć jeden lub więcej slotów/gniazd.

    Bardzo słuszna uwaga!

    > A podpieranie się słownikiem języka polskiego do terminów
    > informatycznych, to trochę poroniony pomysł ;)
    > To już chyba więcej można się było dowiedzieć z opracowań Marka Pampucha
    > czy księdza Jana Pikuli.

    Adamie, uwage kolegi czepialskiego odebralem jako zarzut ze nie piszę po
    polsku. Slownik nie mial pomoc w rozstrzygnięciu co to znaczy "slot" w
    kontekście języka komputerowego, bo to jest chyba oczywiste, tylko mial
    pokazać koledze czepialskiemu że to jest słowo używane w naszym języku a
    wiec jego zarzuty sa bezpodstawne.