  • 1. Data: 2014-04-25 00:09:57
    Temat: Jaka płyta główna w desktopie Acer
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś się orientuje jakie firma Acer montuje w desktopach mb?
    Np. w takim: http://www.frys.com/product/7994890
    http://us.acer.com/ac/en/US/content/model-datasheet/
    DT.SRQAA.010

    Interesuje mnie to, że ma w *desktopie* wifi i bluetooth 4...
    Czy to jest według Was normalne?

  • 2. Data: 2014-04-25 00:18:11
    Temat: Re: Jaka płyta główna w desktopie Acer
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 24/04/2014 23:09, Pszemol wrote:
> [...]
    DT.SRQAA.010

    > Interesuje mnie to, że ma w *desktopie* wifi i bluetooth 4...

    Co w tym dziwnego? Jest duzo plyt ze slotem mini pci-e, do ktorego
    pasuja laptopowe karty wlan/bluetooth.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2014-04-25 00:24:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "G Nowak" <g...@c...ac.uk> wrote in message
    DT.SRQAA.010

    > Co w tym dziwnego? Jest duzo plyt ze slotem mini pci-e, do ktorego pasuja
    > laptopowe karty wlan/bluetooth.

    Nie wiem skąd wyczaić jaka tam płyta główna siedzi a mnie to ciekawi...

    Podają dziwny rozmiar pamięci, 10Gb, nie wiem czy obsadzili 4
    czy dwa sloty, ile wolnych slotów jest, co to w ogóle za chipset, itp...

    Po co w desktopach instaluje się wifi? Czy to jest po to aby desktopa
    do sieci podłączyć przez to wifi, czy może desktop po kablu a wifi
    służy w desktopie aby robić za hotspot?

    No i do czego blutooth w desktopie można użyć?

  • 4. Data: 2014-04-25 00:45:29
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Pszemol pisze:

    > No i do czego blutooth w desktopie można użyć?

    Np. żeby:
    podłączyć headset plantronics'a
    wykorzystać mysz (ale większość jest po RF nie BT)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2014-04-25 01:59:47
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > laptopowe karty wlan/bluetooth.

    >Nie wiem skąd wyczaić jaka tam płyta główna siedzi a mnie to ciekawi...

    A może, tak po prostu, organoleptycznie? Otworzyć, poczytać opisy
    podzespołów, pogooglać :P

  • 6. Data: 2014-04-25 02:05:12
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > laptopowe karty wlan/bluetooth.

    >Podają dziwny rozmiar pamięci, 10Gb, nie wiem czy obsadzili 4
    >czy dwa sloty, ile wolnych slotów jest...

    Wolnych banków panie "inżynierze", BANKÓW :P

  • 7. Data: 2014-04-25 02:47:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message

    > Wolnych banków panie "inżynierze", BANKÓW :P

    Hm...
    A sprawdzałeś co znaczy "slot" w Słowniku Języka Polskiego PWN?

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/slot

    Tymczasem w tym samym słowniku, słowo "bank" nie odnosi
    się do komputerów wcale:

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/bank

    I co teraz, panie czepiaczu? :P

  • 8. Data: 2014-04-25 02:50:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "G Nowak" <g...@c...ac.uk> wrote in message
    >>> http://us.acer.com/ac/en/US/content/model-datasheet/
    DT.SRQAA.010

    > A może, tak po prostu, organoleptycznie?

    Czy możesz mi zademonstrować jak organoleptycznie otworzysz
    komputer dostępny w sklepie online ?

    > Otworzyć, poczytać opisy podzespołów, pogooglać :P

    Próbowałem wygooglać, próbowałem nawet odwiedzić stronę producenta
    ale w dziale wsparcia, gdzie chciałem się dowiedzieć jaki zamiennik kupić
    dla "mojej" płyty głównej chcą ode mnie w 2-gim kroku numeru seryjnego :-)

    Jakieś inne pomysły, kolego przemądrzałku? :P

  • 9. Data: 2014-04-25 02:51:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> wrote in message

    > Np. żeby:
    > podłączyć headset plantronics'a

    No tak. Zgoda. Słuchawki bezprzewodowe to dobry pomysł.

    > wykorzystać mysz (ale większość jest po RF nie BT)

    ... i wszystkie dostepne ze swoją własną wtyczką RF/BT do USB :-)

  • 10. Data: 2014-04-25 03:57:37
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    DT.SRQAA.010

    > A może, tak po prostu, organoleptycznie?

    >Czy możesz mi zademonstrować jak organoleptycznie otworzysz

    Pokaż mi łaskawie palcem gdzie napisałeś że nie posiadasz fizycznie tego
    kompa :P

> [...]

    >dla "mojej" płyty głównej chcą ode mnie w 2-gim kroku numeru seryjnego :-)

    Acer to syf najgorszy więc średnio mnie dziwi że cię olali :) Pomijam że
    trza być skrajnym kretynem żeby producenta pytać o zamiennik :P

    >Jakieś inne pomysły, kolego przemądrzałku? :P

    Mam jeden bardzo prosty pomysł. Naucz się właściwie formułować pytania.
    Myślenie nie boli ale niektórzy muszą się przyzwyczaić :P