  • Data: 2010-01-19 18:04:19
    Temat: Re: Jaka płyta główna i dysk dla grafika?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jeżeli do grafiki to radziłbym zainteresować się procesorami Intela
    >na LGA 1156 Core i5, a nawet i3.

    i5 3.46 kosztuje 1000zł a "odpowiednik" AMD Phenom II X4 3.4 640zł. To dość
    duża różnica. Czy jest gdzieś porównanie tych dwóch procków pod względem
    obsługi różnych programów? A może sam robiłeś jakieś ciekawe testy i mógłbyś
    podzielić się obserwacjami?

    >Wcześniejsza seria dysków Seagate miała problemy. Dopóki nowa seria
    > nie będzie sprawdzona, profilaktycznie nikomu nie polecam :)

    Oj, to chyba dawno temu tak było - sam doświadczyłem obiżonej o 50%
    wydajności w jednym z modeli :) Kolega prowadzący firmę handlującą
    komputerami składa je głównie na Seagatach serii 11 i może 2x
    zdarzyła się usterka inna niż mechaniczna z winy klienta. Jednakze nie znam
    serii 12 zupełnie.