    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka platformę na dziś - raczej nie mam czasu czekać
    Date: Thu, 17 Feb 2011 15:53:38 +0100

    Dnia 15-02-2011 o 19:53 diverek napisał na pl.comp.pecet:

    > Zgodzę się, że różnic w wyposażeniu prawie nie ma. Zewnętrzne SATA III
    > (dla mnie niezbędne) i nieco więcej portów USB (dla mnie obojętne) na
    > korzyść UD4.

    Jeżeli potrzebujesz czegoś więcej niż posiada płyta której model podałem,
    to śmiało możesz brać UD4. Miej również na uwadze, że jest jeszcze model
    UD5 i UD7 :)

    > Więc zagadek ciąg dalszy: skąd taka różnica w cenie? Czyżby możliwości,
    > o/c, stabilność, jakość wykonania...

    O to najlepiej byłoby zapytać producenta. Ja się mogę tylko domyślać, że
    chodzi głównie o O/C. Jakieś SLI, jeszcze więcej wejść, bardziej
    rozbudowany BIOS, podzespoły też mogą być bardziej wytrzymałe na
    temperaturę (jak będziemy kręcić to się będzie grzać) itp.

    > Pytasz co mi jest niezbędne? Tego przecież nie wiem, bo jej nie
    > użytkowałem.

    Tak mi się zawsze wydawało, że o wyposażeniu powinno się myśleć przed
    zakupem? Później możemy być zdziwieni, gdzie się podziało np FireWire.

    > BTW porównywałeś już obie wersje w codziennej pracy czy rozrywce?

    Oczywiście, że nie. Nawet nie miałbym kiedy, bo premiera SandyBridge
    była 5 stycznia. Inne, a i owszem. Sam teraz posiadam UD4 na AM2+ ;)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail