    From: diverek <U...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka platformę na dziś - raczej nie mam czasu czekać
    Date: Tue, 15 Feb 2011 15:48:29 +0100

    W dniu 2011-02-15 15:05, WiesłaW pisze:

    > To będzie jeszcze jeden procesor Intela, bo ja słyszałem o Ivy Bridge :)
    > Z tego co mi wiadomo, pozbawione błędu są tylko SATA 6Gb/s.
    > Wszystko wskazuje na to, że Ivy Bridge będą na LGA 1155.

    Ivy Ivy :) Rzeczywiście Ivory to coś z myszkami albo klawiaturami mi się
    kojarzy :)

    > Przejdźmy do istoty problemu. Ja również wychodzę z założenia, że jak
    > kupować sprzęt to najnowszej generacji (aby można było rozbudować ?)
    > Jednak rzeczywistość jest z reguły inna. Kupujemy taki na jaki nas stać,
    > i czekamy aż się zestarzeje, a wtedy kupujemy i tak prawie wszystko nowe.

    Powiedzmy, że stać mnie i na AM3 a tym bardziej na Intela :)

    > Patrząc natomiast na płytę główną, którą wybrałeś jesteś albo entuzjastą
    > komputerowym, albo masz niezły gest, ponieważ taka płyta (jej budowa i
    > funkcje) normalnemu użytkownikowi do niczego się nie przydadzą.

    Hmmm. Płyta świetnie i pięknie wykonana, dobrze zaprojektowana, wygląda
    na stworzoną do O/C. Funkcje jak w każdej innej P67. Szczerze mówiąc nie
    widzę co ona ma takiego extra czego nie mają inne? Różnica między
    podobną MSI niespełna 100zł. Chyba, że miałeś na myśli płyty na H67?

> [...]
    >
    > Płyty główne oparte o chipsety Intel serii 6 działają poprawnie z dwoma
    > urządzeniami SATA (urządzenia należy podłączyć do złącz oznaczonych jako
    > SATA3_0 oraz SATA3_1). Obecnie dostępne chipsety w rewizji B2 nie generują
    > ABSOLUTNIE żadnych problemów, które mogłyby prowadzić do jakichkolwiek
    > zakłóceń w pracy systemu komputerowego. Z informacji podanych przez firmę
    > Intel wynika również, że problemy ze złączami SATA 2 mogą wystąpić jedynie
    > na stosunkowo niewielkim odsetku chipsetów (około 5%) i w znacznej
    > większości przypadków wystąpią dopiero po dłuższym czasie użytkowania

    No właśnie, grzebałem grzebałem i nie mogłem namierzyć w czym tkwi problem.
    ...działają poprawnie z dwoma urządzeniami SATA - chodzi tu o SATA w
    ogóle czy tylko o SATA2 ? Jak to rozumieć?

    > Wymiana zakupionych płyt głównych:
    >
    > Osoby które zakupiły lub w najbliższych dniach dokonają zakupu płyt
    > głównych GIGABYTE z chipsetem Intel z rodziny 6 (P67/H67) w steppingu B2 i
    > zarejestrują zakupione płyty na stronie http://www.gigabyte.pl/media/1699
    > do 30 Marca 2011r., będą mogły wymienić posiadane płyty na wolne od wady
    > po pojawieniu się się na rynku chipsetów w nowej rewizji B3. Każdy
    > zarejestrowany na stronie użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową
    > o możliwości i sposobie wymiany płyty głównej

    No to jest bardzo istotna informacja i chyba jednocześnie odpowiedź
    dlaczego tych płyt nigdzie nie można dostać (tłuką rev.B3 ?)

    --
    Pozdrowienia
    diverek