  • 11. Data: 2010-03-26 00:36:44
    Temat: Re: Jaka pamięć RAM do ATMEGI
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-26 01:35, Adam Dybkowski pisze:

    > Pierwsza z brzegu kostka 62256 jest dostępna w Semiconductors Bank za
    > 6,79zł+VAT. Bardziej pojemnych poszukałbym w TME.

    Aha - i jeszcze w Seguro jest tego trochę:
    http://www.seguro.pl/sklep/?podkat=34

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2010-03-27 19:59:41
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    Adam Dybkowski wrote:

    > Bez przesady - to już nie te czasy. I łatwiej przez net kupić kostkę
    > pamięci za kilka[naście] zł, niż wygrzebać skądś drukarkę igłową tudzież
    > płytę pod i486.

    Ale trzeba czekać, przesyłkę też trzeba doliczyć. Raczej mi chodziło, że
    jest szansa, że w swoich gratach można czasem coś takiego znaleźć.
    Trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać.

    Co prawda całkiem inaczej się do tematu podchodzi jak coś projektujesz
    'na zaś' lub na produkcję, bo trzeba uwzględnić dostępność danej kości
    w przyszłości, ale w przypadku j.w. to spokojnie może właśnie wystarczyć
    wygrzebanie czegoś ze złomów.

    > Pierwsza z brzegu kostka 62256 jest dostępna w Semiconductors Bank za
    > 6,79zł+VAT. Bardziej pojemnych poszukałbym w TME.

    SB było fajne, ale się zwinęli z Wrocławia:-( Za to pokazali, że smd da
    się sprzedawać w sklepie, co na szczęście przynajmniej jeden sklep podłapał.

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg