  • Data: 2010-09-03 09:48:26
    Temat: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: MM <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-09-2010 o 08:53:05 Jacek <m...@g...pl> napisał(a):

    > Mam obecnie Garmina nuvi 760 i jestem z niego wybitnie niezadowolony.
    > Jest powolny, nie potrafi zapamiętać przejechanej trasy, mimo dołożenia
    > pamięci na karcie SD przy trasach poza Polską pisze komunikat "za mało
    > pamięci". Ogólnie zraziłem się do tej marki i chcę kupić coś lepszego.
    > Potrzebuję nawigację typowo do samochodu, chętnie z funkcją zestawu
    > głośnomówiącego do telefonu.
    > Ponieważ pracujemy w serwisie więc potrzebna jest też funkcja zapisania
    > tras tak, jak się jechało faktycznie i żeby GPS potrafił odtworzyć
    > trasę. Są wogóle nawigacje, które to potrafią?
> [...]

    Ja mam od lat używam IGO, obecnie wersja 8,3 obecnie na Pentagram Nomand.

    Tworzenie długich tras nie stwarza problemów (np wyjazd z północy polski
    do Austrii z punktami przelotowymi), oczywiście przeliczanie takiej trasy
    trwa ok 30sek do 1 minuty.
    Do tego dodatki jak ukształtowanie terenu, budynki, fotoradary, ale to
    można pominąć.
    Z map uważam że dokładniejsze z prawidłowymi dozwolonymi prędkościami to
    NavTeq (w PL).