  • Data: 2010-09-03 19:01:08
    Temat: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Jak zaczniemy się łapać za szczegóły to wiesz, owszem nazwa mało ważna,
    > dla mnie bardzo ważne o ile nie najważniejsze to intuicyjność obsługi, Mio
    > i Auto@ bardzo ok się obsługują i prowadzą,

    Dalej nie rozumiesz.
    I-go posiada mapy Polski od 3 różnych producentów: Emapy, Navteqa i
    TeleAtlasa.
    Ich jakość mniej więcej w tej kolejności się prezentuje.
    Emapy używać nie warto, szkoda czasu na jeżdżenie po różnych duktach
    leśnych, TeleAtlasa jak najbardziej warto.
    Dlatego jak już piszesz o producencie mapy, to wypadałoby napisać konkret,
    tzn, jaki to producent.