  • 11. Data: 2010-03-08 12:33:58
    Temat: Re: Jaka nawigacja PL+EU
    Od: PJ <p...@g...com>

    w najnowszym ADAC jest test navi z TMC vs mapa + radio, wygrywa
    TOMTOM, fabryczny klocek w BMW za xxx euro zajmuje ostatnie miejsce,
    mapa papierowa w srodku tabeli

    P.

  • 12. Data: 2010-03-08 14:21:30
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-08 10:56, paranoix pisze:

    > Tu bym się nie zgodził. O ile Automapa bardzo dobrze sprawuje się w
    > Polsce, to poza nią bywa kiepsko z aktualnością map...

    Przecież głownie chce używać w polsce a tu AM sprawuje się wyśmienicie.
    Co do Europy, to nie wiem o jakiej wersji piszesz, ale używałem ją w
    wielu miejscach, od sporych miast jak Barcelona, Rzym, Paryż, Berlin
    itp. po jakieś małe mieściny i nie zdarzyła się, aby były z czymś
    problemy. We Francji jak jechałem jakimś totalnym zadupiem i trafiłem na
    remont, to objazd wyznaczyła drogami klasy prawie polnej (zresztą
    poprawny). Do tego bardzo aktualna baza punktów POI, przydaje się
    strasznie zwłaszcza w europie.

    Do tego produkt polski, warto wspierać rodzimy rynek. Co prawda mają
    złodziejskie ceny za przedłużenie suportu.

    A.

  • 13. Data: 2010-03-08 21:29:42
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "pezet" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie zostane skrytykowany przez maniaków Garminów Mant i innych Mio ale
    > osobiscie jestem użytkownikiem TomToma i nie wymieniłbym go już na nic
    > innego. Dobry suport ze strony aktualizacji map, dokladne mapy wszystkich
    > krajów świata wysokiej jakości urządzenia i bezawaryjna praca. Zatem
    > polecam coś z firmy TomTom.

    ja podobnie. nie zmienie raczej na nic innego.

    poleca tomka.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 14. Data: 2010-03-08 22:54:40
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent pezet nadaje:
    > dokladne mapy
    > wszystkich krajów świata

    Rzuć linka do map Tadżykistanu i Mikronezji

  • 15. Data: 2010-03-09 15:51:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 08 Mar 2010 10:56:21 +0100, w <hn2hk6$f5f$1@news.onet.pl>, paranoix

    > Tu bym się nie zgodził. O ile Automapa bardzo dobrze sprawuje się w
    > Polsce, to poza nią bywa kiepsko z aktualnością map...

    Poza Polską Automapa ma aktualne mapy Navteqa.

    > Może jakieś tańsze urządzenie Tomtoma z serii GO? Nie ma tylu
    > graficznych bajerów co Automapa, ale w mojej opinii ma naprawdę dobre
    > algorytmy wyszukiwania tras, no i międzynarodowy support.

    TomTom to akurat w Polsce jest słaby.

  • 16. Data: 2010-03-09 15:52:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 8 Mar 2010 03:33:58 -0800 (PST), w
    <8...@x...go
    oglegroups.com>, PJ

    > w najnowszym ADAC jest test navi z TMC vs mapa + radio, wygrywa

    Adac ma się nijak do polskich realiów.

  • 17. Data: 2010-03-09 15:55:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 8 Mar 2010 22:54:40 +0100, w <hn3rmv$1fb$1@inews.gazeta.pl>, "JanKo"
    <b...@m...tu> napisał(-a):

    > Agent pezet nadaje:
    >
    > Rzuć linka do map Tadżykistanu i Mikronezji

    Wystarczy przejrzeć mapy Polski pod kątem aktualności, by zrazić się do
    TomToma.

  • 18. Data: 2010-03-09 15:57:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <b...@m...tu> napisał(-a):

    > Agent pezet nadaje:
    >
    > Rzuć linka do map Tadżykistanu i Mikronezji

    >Wystarczy przejrzeć mapy Polski pod kątem aktualności, by zrazić się do
    >TomToma.

    Można to zrobić w necie?
    No chyba nie chcesz nikogo karać oglądaniem czegokolwiek już w TT?

  • 19. Data: 2010-03-09 15:59:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 07 Mar 2010 21:57:23 +0100, w <hn13qu$km8$1@news.dialog.net.pl>, Rafał
    Zawierta <n...@z...info> napisał(-a):

    > -dokładna mapa PL ale i dokładna mapa EU (czeka mnie w maju wyjazd na
    > prowincję we Francji)

    Jeżeli głównie ma być do jazdy po PL, to wybór masz taki:
    - Automapa (z dowolnym urządzeniem z WinCE/WM)
    - Garmin z GPMapą/Topo
    - MapaMap (dowolna tania nawigacja "biedronkowa" z WinCE/WM -- chyba wszystkie
    mają MapaMap Lite + upgrade do wersji Top za ~50zł)

    Zapomnij o jakichś TomTomach, Igo8 i innych -- tam mapy Polski są najwyżej
    dostateczne z plusem (TomTomowi można dać czwórkę).

  • 20. Data: 2010-03-09 16:18:11

    Tue, 9 Mar 2010 15:57:25 +0100, w <hn5nkk$ljn$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Można to zrobić w necie?
    > No chyba nie chcesz nikogo karać oglądaniem czegokolwiek już w TT?

    Nie chcę :).
    http://routes.tomtom.com/t/#/

    a z komentarzami tutaj:
    http://pdaclub.pl/forum/tomtom/mapa-8-45-juz-jest/