  • 21. Data: 2010-03-10 00:02:07
    Temat: Re: Jaka nawigacja PL+EU
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    news:l2ocp5ph5damcsm535mefhgt5rgeior1m3@4ax.com...

    > TomTom to akurat w Polsce jest słaby.

    nie jezdze z tomtomem wiele, ale pare razy nad morzem bylismy, w gorach,
    bialym stoku, czasem pozyczam sprzet znajomym, i niewiem z czym sa
    problemy. nie zdazylo mi sie bym byl w miejscu w ktorym byly problemy. mam
    go od ponad roku.

    krewny uzywa tomtoma i pracuje jako przedstawiciel firmy, smiga po calej
    polsce dzien w dzien. jest zadowolony.

    porownanie mialem okolo rok temu do aktualnej gp mapy i mapamap,
    i wypadal tomek znacznie lepiej. dlaczego? niewiem.

    aha, nie ogladam map jakie tomtom gdzies tam prezentuje - uzywam nawigacji.

    ja bym wybieral miedzy tomtomem a automapą, tomtoma dostalem i sprawdzil sie
    wysmienicie, poza tym obsluga nam bardzo pasuje. proste, solidne urzadzenie.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] LYBRA 2.4 JTD

  • 22. Data: 2010-03-10 10:21:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-09 15:57, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Można to zrobić w necie?

    Na http://routes.tomtom.com/ , ale pamiętaj, że mapy tam są mniej więcej
    o jedno wydanie do tyłu w stosunku do tego co jest na PNA.

    > No chyba nie chcesz nikogo karać oglądaniem czegokolwiek już w TT?

    Zdziwił byś się :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 23. Data: 2010-03-10 10:48:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-10 00:02, *Bartek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Dawno i nieprawda.

> [...]
    > wysmienicie, poza tym obsluga nam bardzo pasuje. proste, solidne urzadzenie.

    Dodam jeszcze, że rzeczywiście wydania 825, 830 i 835 nie wniosły nic
    ciekawego, na 840 już się trochę braków pojawiło plus mocno wzbogaciła
    się baza adresowa, 845 (z końca lutego) to jeszcze więcej dodanych
    odcinków dróg. Nie można napisać, ze wszystko już w TT jest, bo brakuje
    kilku w miarę świeżych obwodnic, ale błędów jest bardzo mało i zgubić
    się z TT nie da rady :)

  • 24. Data: 2010-03-10 15:14:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Mar 2010 10:48:29 +0100, w <hn7pt6$qmk$1@news.onet.pl>, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Dnia 2010-03-10 00:02, *Bartek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Dawno i nieprawda.

    Dawno temu (tzn. po ich zrobieniu) te mapy były naprawdę OK.
    Problem w tym, że ich aktualizacja jest po prostu słaba. I dlatego z każdym
    kolejnym wydaniem ich dystans do GPMapy/Mapymap oraz Automapy rośnie.
    Tzn. coraz bardziej odstają in minus.

  • 25. Data: 2010-03-10 15:21:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Mar 2010 00:02:07 +0100, w <hn6l9t$r7a$2@node2.news.atman.pl>, "Bartek"
    <N...@p...fm> napisał(-a):

> [...]
    > wysmienicie, poza tym obsluga nam bardzo pasuje. proste, solidne urzadzenie.

    Gdyby faktycznie TomTom był taki dobry, to nadal bym jeździł z Igo8 i mapami TA
    (te same mapy co TomTom, tylko lepiej opakowane).
    I być może nadal bym jeździł, gdyby nie było lepszych, a te są.

    Nie wiem jakim cudem mapy TT wypadały u ciebie lepiej niż GPMapa i Mapamap. To
    wręcz ciekawostka albo test nie trwał dłużej niż 1h :).

    Błędy/braki w TT zaczynają mieć wieloletnie brody. I nic dziwnego, Nokia po
    połknięciu TT musi na czymś zaoszczędzić, najłatwiej na takich krajach jak PL
    :].

    Zresztą podawałem w pop. poście link.

    A co prostego solidnego urządzenia -- to znacznie lepszym wyborem jest jakaś
    navi z fabryczną MapąMap (w wersji Top).

  • 26. Data: 2010-03-10 15:22:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > ale błędów jest bardzo mało i zgubić
    > się z TT nie da rady :)

    Jedź na ulicę Malowniczą we Wrocławiu :).

  • 27. Data: 2010-03-12 19:03:45
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Z wlasnego doswiadczenia polecalbym MioMov 500 - kilka razy pożyczałem
    od kumpla na wyjazdy po Polsce i Niemczech - sprawdzala sie
    rewelacyjnie - teraz z tego co widzialem w RTVeuroAGD w cenie 500 zl

    Lub sprawdzony LArk 4.3 lub 5.1 w cenie ok 350 zl i mozesz wgrywac, co
    tylko dusza zapragnie :)

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2010-03-17 00:09:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >połknięciu TT musi na czymś zaoszczędzić, najłatwiej na takich krajach jak

    Nie pomyliłeś aby TeleAtlasa z Navteqiem?

  • 29. Data: 2010-03-17 18:03:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Mar 2010 00:09:28 +0100, w <hnp337$j0$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie pomyliłeś aby TeleAtlasa z Navteqiem?

    Nie, TA ma coraz większe opóźnienia w aktualizacji.
    Navteq ma mniejsze -- ale za to starych błędów więcej (albo raczej -- dróg źle
    opisanych od momentu narysowania).

  • 30. Data: 2010-03-21 15:31:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie pomyliłeś aby TeleAtlasa z Navteqiem?

    >Nie, TA ma coraz większe opóźnienia w aktualizacji.
    >Navteq ma mniejsze --

    Nie o to chodziło.
    ZTCW TT=TA, a Nokia=Navteq, a nie Nokia=TT, tak jak napisałeś powyżej.