  • 1. Data: 2011-08-22 12:15:50
    Temat: Jaka mysz i jaka podkładka do myszy?
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Jaką mysz kupić laserową czy optyczną? Jakie parametry się liczą?

  • 2. Data: 2011-08-22 18:41:34
    Temat: Re: Jaka mysz i jaka podkładka do myszy?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 14:15:50 +0200, dorato napisał(a):

    > Jaką mysz kupić laserową czy optyczną? Jakie parametry się liczą?

    Teoretycznie laserowe są lepsze, bardziej precyzyjne. Najważniejszym
    parametrem jest wygoda, dlatego warto pojechać do jakiegoś samoobsługowego
    hipermarketu lub mediamarkt i je poprzymierzać.
    A podkładka koniecznie jednokolorowa, bez żadnych wzorów w obszarze
    roboczym.

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2011-08-22 20:29:30
    Od: leon <l...@h...pl>

    Dnia 22-08-2011 o 14:15:50 dorato <b...@k...com> napisał(a):

    > Jaką mysz kupić laserową czy optyczną? Jakie parametry się liczą?

    Optyczna jest wygodniejsza i bardziej precyzyjna. Bierz taka co ma
    skrzydelka
    po bokach aby skrajne palce nie opadaly na podkladke. A sam pokladka jest
    dobra z
    walkiem zelowym pod nadgrastek

    leon
    --
    Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
    Lem

  • 4. Data: 2011-08-22 20:30:05
    Od: z <z...@g...pl>

    GLaF pisze:

    > A podkładka koniecznie jednokolorowa, bez żadnych wzorów w obszarze
    > roboczym.

    Etam... Polskie książki Telefoniczne rozdawały kiedyś wspaniałą
    podkładkę (z nadrukiem oczywiście). Nie za miękka nie za twarda, nie za
    śliska nie za chropowata. Po prostu cudo. Nie znalazłem odpowiednika w
    żadnym sklepie. Moja jedyna sztuka już swoje przeżyła. Robi ktoś takie
    podkładki?

  • 5. Data: 2011-08-22 20:34:49
    Od: z <z...@g...pl>

    Oprócz wagi i kształtu dodam jeszcze miejsce umieszczenia lasera. Do
    jednego logitecha nie mogłem się za chiny ludowe przyzwyczaić.

  • 6. Data: 2011-08-22 20:51:15
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "leon" <l...@h...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

    skrzydelka
    po bokach aby skrajne palce nie opadaly na podkladke. A sam pokladka jest

    Leon czy ty jesteś młodszym bratem Animki?

  • 7. Data: 2011-08-22 21:00:06
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "dorato" <b...@k...com> schrieb im Newsbeitrag
    > Jaką mysz kupić laserową czy optyczną? Jakie parametry się liczą?
    Bierz myszkę laserową, większa precyzja scanowania, lepiej "czyta" różne
    podłoża.
    Dobrze wybrać myszke z przełączalnym dpi. Do różnych zastosowań możesz sobie
    dobrać odpowiednią "predkość" kursora. Polecam porządna mysz, koniecznie z
    kablem - brak problemów z zakłóceniami, brakiem baterii etc. Problem z
    plączącym się kablem? Looknij to:
    http://www.youtube.com/watch?v=3jVN-l7hT80&feature=r
    elated
    http://www.amazon.de/PC-Raptor-Gaming-MouseBungee-V2
    -Black/dp/B000MM6ND4

    Podkładkę kupuj z tych cienkich. Ja np. używam StellsSeries:
    http://www.twenga.pl/dir-Informatyka,Klawiatura-Mysz
    -i-Tablet,Podkladka-pod-mysz-7578

    Cieniutka niepoźlizgowa guma pokryta materiałem. Nie masz żadnych kantów
    przeszkadzających nadgarstkowi. Zapomnij wszelkie gówna z jakimiś żelowymi
    "podstawkami" pod nadgarstek.

  • 8. Data: 2011-08-22 21:08:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 22:51, Andy Niwiński pisze:

> [...]
    > walkiem zelowym pod nadgrastek
    >

    > leon
    > Leon czy ty jesteś młodszym bratem Animki?

    Spadaj baranie!
    Animka ma taką mysz do której żadnej podkładki nie potrzeba. Taka która
    działa jak pilot telewizyjny. Nawet z powietrza, z drugiego końca pokoju
    można nią sterować na ekranie.
    Idź już sobie gnojku !

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-08-23 10:51:54
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "leon" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    Dnia 22-08-2011 o 14:15:50 dorato <b...@k...com> napisał(a):

    > Jaką mysz kupić laserową czy optyczną? Jakie parametry się liczą?

    Optyczna jest wygodniejsza i bardziej precyzyjna.

    Co Ty nie powiesz :)

  • 10. Data: 2011-08-23 14:06:49
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Animka ma taką mysz do której żadnej podkładki nie potrzeba. Taka która
    > działa jak pilot telewizyjny. Nawet z powietrza, z drugiego końca pokoju
    > można nią sterować na ekranie.

    No. Jak nią rzucisz i wcelujesz w wyłacznik, to może i posterujesz.
    Przem