  • 41. Data: 2009-10-15 16:28:49
    Temat: Re: Jaka lustrzanka i obiektywy - nietypowo.
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Ja wierzę głównie w statystykę - dopóki podglądających będzie kilka
    > rzędów mniej od dających się podglądać sytuacja jest jeszcze normalna.
    > Gdy liczby będą sobie bliskie wyjdą na jaw zupełnie inne problemy, a
    > przykłady mieliśmy za wschodnią granicą do lat przynajmniej
    > siedemdziesiątych XX wieku.

    Tylko, że teraz komputery mogą wyręczyć w wielu sprawach podglądających,
    przy czym moc obliczeniowa coraz większa, a algorytmy coraz sprawniejsze
    (rozpoznawanie twarzy w Picasa itp).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 42. Data: 2009-10-15 16:30:39
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    A właściwie to chciałem powiedzieć, że ten kij ma 2 końce i trzeba
    bardzo ostrożnie się nim posługiwać. Dzisiaj nas chronią, jutro będą po
    drugiej stronie w rękach urzędników, którzy mają coraz większą władzę.
    Ja się boję przyszłości. Obecnym monitoringiem się nie przejmuję.
    Irytują mnie tylko nachalne zakazy fotografowania.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 43. Data: 2009-10-15 16:35:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Tylko, że teraz komputery mogą wyręczyć w wielu sprawach podglądających,
    > przy czym moc obliczeniowa coraz większa, a algorytmy coraz sprawniejsze
    > (rozpoznawanie twarzy w Picasa itp).

    I z pewnością komputery będą lać z mojej krzywo uchwyconej facjaty...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 44. Data: 2009-10-15 16:38:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > A właściwie to chciałem powiedzieć, że ten kij ma 2 końce i trzeba
    > bardzo ostrożnie się nim posługiwać. Dzisiaj nas chronią, jutro będą po
    > drugiej stronie w rękach urzędników, którzy mają coraz większą władzę.

    Jutro nie długo się skończy dla każdego z nas. Kilkadziesiąt lat, z
    czego góra trzydzieści aktywnych zleeeeci...

    > Ja się boję przyszłości. Obecnym monitoringiem się nie przejmuję.
    > Irytują mnie tylko nachalne zakazy fotografowania.

    Głupie jak ludzie, którzy to wymyślają. Na szczęście innych rozrywek
    jest całe mnóstwo.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/

  • 45. Data: 2009-10-15 22:51:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    p47 pisze:

    > Czy zatem nie protestowałbyś, gdyby ktos cały czas np. ciebie
    > podsłuchiwał? - a przecież (zapewne?) raczej nie rozmawiasz o takich
    > sprawach, ktorych powinienes się wstydzić..
    > ;-)

    A teraz to samo pytanie, tylko podsłuchiwanie jawne i tajne ;)

    O dziwo podsłuchiwanie tajne (monitoring) sławom nie przeszkadza, a
    jawne (ktoś z fotoaparatem) - tak.

  • 46. Data: 2009-10-15 23:15:01
    Od: "p47" <g...@w...pl>

    wiadomości news:4ad7a777$1@news.home.net.pl...

    > A teraz to samo pytanie, tylko podsłuchiwanie jawne i tajne ;)
    >
    > O dziwo podsłuchiwanie tajne (monitoring) sławom nie przeszkadza, a
    > jawne (ktoś z fotoaparatem) - tak.

    1.sławy na monitoring wpływ mają praktycznie żaden, a paparazzich mogą
    popedzić
    2. zdjecia z monitoringu nie sa wykorzystywane (teoretycznie i póki co) w
    sposób , który popularności sław szkodzi, zdjecia paparazzich jak
    najbardziej

    wiec nie wiem, czemu sie dziwisz

    p47

  • 47. Data: 2009-10-15 23:17:47
    Od: "p47" <g...@w...pl>

    > Ano nie protestowałbym. Albowiem ów ktoś szybko stwierdziłby, że to
    > strasznie nudne, a moje poglądy na chyba wszystko są doskonale znane dla
    > każdego, komu na ich poznaniu zależałoby - materiału w sieci megabajty. Po
    > cóż zatem marnować tyle środków?

    Nie wdając sie w teoretyczne rozważania dowód z praktyki na to, że nie masz
    racji;- np. olbrzymia wiekszośc rozmów przechwytywanych, nagrywanych i
    monitorowanych przez np. Echelon i podobne systemy jest banalna i nudna. A
    mimo to ogromne środki na to idą

    p47

  • 48. Data: 2009-10-15 23:22:47
    Od: "p47" <g...@w...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >ostrożnie się nim posługiwać. Dzisiaj nas chronią, jutro będą po drugiej
    >stronie w rękach urzędników, którzy mają coraz większą władzę.

    Własnie! - Monitoringiem mogą sie nie przejmowac wyłacznie ci (wg mnie
    naiwni, albo pospolicie głupi), co wierzą zapewnieniom, że rządzący nigdy i
    nigdzie nie nadużywają władzy i jej instrumentów, że nie dbają w pierwszej
    kolejności o interesy swojej kasty, że nigdy też nie narzucaja swoich rzadów
    i przywilejów, jeno nam, ludowi chcieliby nieba przychylic..

    ;-)

    p47

  • 49. Data: 2009-10-16 03:48:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    p47 pisze:
> [...]
    > dbają w pierwszej kolejności o interesy swojej kasty, że nigdy też nie
    > narzucaja swoich rzadów i przywilejów, jeno nam, ludowi chcieliby nieba

    A niech sobie nadużywają, ja się bawię w innej piaskownicy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /90% ludzi nie powie nigdy nikomu tego, o czym myśli przez 90% czasu/

  • 50. Data: 2009-10-16 03:48:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    p47 pisze:
> [...]
    > nagrywanych i monitorowanych przez np. Echelon i podobne systemy jest
    > banalna i nudna. A mimo to ogromne środki na to idą

    Słowo klucz w tym przypadku to ''środki'' :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /walka o pokój, walka z terroryzmem, a może wszystko dla twego
    bezpieczeństwa?/