-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka, ku*wa, prędkość?!
Date: Tue, 12 Oct 2010 13:00:58 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <i91f5a$cr$1@news.onet.pl>
References: <4cb43531$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i91dok$r7h$1@news.onet.pl>
<4cb43f23$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: afny31.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1286881258 411 178.42.102.31 (12 Oct 2010 11:00:58 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Oct 2010 11:00:58 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4cb43f23$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 101011-1, 2010-10-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317409
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
news:4cb43f23$0$22813$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2010-10-12 12:37, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
>> Ano nadmierna - zgodnie z tym co podawali to ryzykownie wyprzedzał
>> przy ograniczonej widoczności. Jak byk prędkość była niedostosowana
>> do warunków - o głupocie nie wspomnę.
>>
> Artur, ale to właśnie nie "nadmierna prędkość" ale ta głupota (o ile nie
> awaria, której na razie nie wyklucza się) polegająca na nieodpowiedzialnym
> podjęciu manewru przy braku warunków może być przyczyną tego wypadku.
> Jeśli dodać do tego kolejną głupotę polegającą na przeładowaniu samochodu
> pasażerami (18 osób zamiast 6) to i mamy przyczynę takiego rozmiaru
> tragedii
> Naprawdę chyba nie wierzysz
Wierzy.
Dla kapelusznika wiara w śmiertelną prędkość jest sensem życia, a już na
pewno obecności i zaśmiecania tej grupy.
>, że znaczenie miało to, czy VW wyprzedzał z prędkością 30, 70 czy 100
>km/h? Szanse przeżycia w każdym z tych przypadków przy zderzeniu czołowym z
>kilkunastotonową ciężarówką dla pasażerów busa są praktycznie zerowe.
Zwłaszcza że ciężarówka mogła tam jechać te 70 czy 80 i to już w zupełności
wystarczy, nawet jeśli VW by się wlókł a nie jechał.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.10 13:02 CeSaR
- 12.10.10 13:07 kamil
- 12.10.10 13:08 R2r
- 12.10.10 13:08 Adam Kłobukowski
- 12.10.10 13:09 PH
- 12.10.10 13:12 Cavallino
- 12.10.10 13:19 PH
- 12.10.10 13:21 Przemysław Bernat
- 12.10.10 13:19 Przemysław Bernat
- 12.10.10 13:22 Cavallino
- 12.10.10 13:24 CeSaR
- 12.10.10 13:26 Seba
- 12.10.10 13:28 CeSaR
- 12.10.10 13:27 R2r
- 12.10.10 13:28 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=