  • Data: 2010-09-01 11:22:37
    Temat: Re: Jaka komórka do Internetu w laptopie?
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Na wspomnianej stronie www.gsmarena.com nie ma ani LG 250 ani LG KU500.
    > Jest LG KU250 z GPRS(2G) i UMTS(3G) 384kbps.
    > Nadal więc nie wiem co to za model LG 250 i co to jest 3G-PS.
    >
    > Ważne jest czy karta SIM jest do gadania czy do Internetu, bo od tego zależy
    > cena za odebrane/wysłane bajty z/do Internetu.

    > Na pożyczonej Nokii E51 była Opera mini, ale to jest pod Symbianem.
    >
    > Pozdrawiam
    > WAON

    Na tyle ze są rożne karty do internetu i do gadania to się znam. Za to nie znam
    się na całej reszcie. Wisi mi czy to gprs, 3g czy coś innego. Żeby jeździć
    samochodem nie muszę wiedzieć z jakiego gatunku gumy zrobili uszczelkę do
    wentylka. Znalazłeś obydwa telefony. W tej chwili używam LGKU250. Jak to szybko
    idzie napisałem. Dla mnie ma działać. Dwa inne telefony zwyczajnie nie działały.
    Nawet nie rozpoznawały karty do internetu. Chociaż ze zwykłymi kartami działały.
    Dla jasności. Z oryginalnych płyt były zainstalowane programy w komputerze.
    Motorola się zawieszała a LGKU500 tylko alarmowe numery. Po włożeniu kart do
    gadania działały normalnie. A na LG500 na ekraniku był internet. Interesuje mnie
    opera mini, czy da się ją zainstalować na komputerze. Ktoś pisał ze można to
    zrobić. To teraz czekam żeby ktoś napisał jak. W zamian, żeby nie było ze chcę
    coś za friko opisałem moje doświadczenia z internetem z komórki.