  • Data: 2010-09-05 07:44:03
    Temat: Re: Jaka komórka do Internetu w laptopie?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-28 17:35, Michal Jankowski wrote:

    > Primo, tak piszesz jakby wszyscy mieli w domu linie 100M co najmniej.

    Badzmy realistami, 1.8 wirtualnego lacza w praktyce oznacza znacznie
    mniej. Lub też inaczej - korzystałem z poczty służbowej i aplikacji
    intranetowych przez EDGE i HSDPA z download na 1.8. Porównałbym to do
    "na siłę odpisać na emaila" do "jako tako pracować zdalnie"

    Nie mówimy o pracy typu telnet, a np. Exchange (wzglednie IMAP), fikusne
    aplikacje budzetowe dostepne przez IE itp.

    Gdzie tam 100Mbit na kablu ;)

    > A secundo, to ostrzegam, ze bity przez komorke sa drogie, wiec duza
    > szybkosc lacza wcale nie musi byc zaleta.

    Bywa roznie, najlepiej wykupic sobie pakiet x GB/mies z monitoringiem.
    Bywalo ze sciagalem plytki ISO via HSDPA, gdy mialem swiadomosc, ze do
    konca miesiaca nie wykorzystam limitu.

    Placisz STAŁĄ kwotę, niezależną od przesłanych danych. Nie wiem czy w
    chwili obecnej operatorzy oferują takie same pakiety dla modemów
    /standalone/ jak i komórek. To decyzja stricte biznesowa. /rok temu np.
    w PTC nie było/ Teraz warto po prostu poszukac.

    pozdr.